ja var grusomt:/ sliter litt med å bestemme med for hva jeg ønsker:/Høres skummelt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja var grusomt:/ sliter litt med å bestemme med for hva jeg ønsker:/Høres skummelt ut!
det blir sikkert liktJeg hadde drømmefødsel sist. Kom inn 3 timer før frøkna, satt i badekar og alt ble skikkelig naturlig...
redd jeg denne ganger forventer det blir likt
woho! da er det bare å finne tilgangsansvarligNå har vi 5000
det blir sikkert liktdu er veldig heldig, skulle ønske og hadde en slik opplevelse
Jeg har hatt to raske, fine fødsler. Sjansen er stor for at man føder raskere på nr 2 enn nr 1, så tipper du får oppleve det "samme" igjen (sånn ca da!)Er liksom så innstil på det... er ikke super anti medisinskfødsel, men var godt å være tilstede... Skal vel egentlig bare være glad om det kommer en levende baby ut av dette istedenfor å fokusere på drømmefødsel
Jeg også!jeg vurderer å få planlagt ks denne gang pga grusom fødsel med forrige, som endte i hks![]()
huffJeg også!
Ja, puuuh!!Samme her men det er for varmt til å seg og
Litt vannmelon og granateple ellers Ingenting her enda. Heller ikke kvalm. 5+1. Hvor langt på vei er du?

Jeg er 4+4.. Det kommer nok etterhvert Jeg er også 4+4 i dag.. Hvordan test tenker du? Har du fått 2+3 på CB? SpennendePå kontoret og tenker på at jeg skal ta ny test i morgen tidlig (4+4)

Har ikke testet digitalt ennå. Så tenkte kanskje ta den i morgen. Har bare tatt tidligtester til nå. Men det er 2 dager siden sist Tror liksom ikke på det før det står «gravid» med skrift. Kanskje jeg bør bestille legetime ogsåJeg er også 4+4 i dag.. Hvordan test tenker du? Har du fått 2+3 på CB? SpennendeJeg skal til fastlegen i morgen å måle HCG
![]()
Ja, ta digital i morgen tidlig!! Da får du kanskje 2-3 med engangHar ikke testet digitalt ennå. Så tenkte kanskje ta den i morgen. Har bare tatt tidligtester til nå. Men det er 2 dager siden sist Tror liksom ikke på det før det står «gravid» med skrift. Kanskje jeg bør bestille legetime også![]()
Takk! Når fikk du 2+3?Ja, ta digital i morgen tidlig!! Da får du kanskje 2-3 med engangSå gøy!
Hold oss oppdatert - lykke til![]()
Hehe håper detJa, puuuh!!Jeg er 4+4.. Det kommer nok etterhvert
Vannmelon er digg!!!
På søndagTakk! Når fikk du 2+3?
Jeg elsker denne! Pleier å blande den med blå farrisJeg syntes det er utrolig godt med Jacob’s Bringebærlimonade.

I oktober 2018. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noe inni meg sier at neste fødsel kan være en bedre og raskere opplevelse, samtidig vet jeg at moren min hadde samme dårlige erfaring på fødsel nummer to. Utrolig usikker. Hva tenker du?huffså trasig at du og har en tøff fødsel bak deg:/ når fikk du forrige?