Siste 100 poster før hemmelig forum

Jeg hadde drømmefødsel sist. Kom inn 3 timer før frøkna, satt i badekar og alt ble skikkelig naturlig...

redd jeg denne ganger forventer det blir likt

Jeg hadde drømmefødsel sist. Kom inn 3 timer før frøkna, satt i badekar og alt ble skikkelig naturlig...

redd jeg denne ganger forventer det blir likt
det blir sikkert likt:) du er veldig heldig, skulle ønske og hadde en slik opplevelse

det blir sikkert likt:) du er veldig heldig, skulle ønske og hadde en slik opplevelse

Er liksom så innstil på det... er ikke super anti medisinskfødsel, men var godt å være tilstede... Skal vel egentlig bare være glad om det kommer en levende baby ut av dette istedenfor å fokusere på drømmefødsel

Er liksom så innstil på det... er ikke super anti medisinskfødsel, men var godt å være tilstede... Skal vel egentlig bare være glad om det kommer en levende baby ut av dette istedenfor å fokusere på drømmefødsel
Jeg har hatt to raske, fine fødsler. Sjansen er stor for at man føder raskere på nr 2 enn nr 1, så tipper du får oppleve det "samme" igjen (sånn ca da!)

Samme her men det er for varmt til å seg og:D
Litt vannmelon og granateple ellers Ingenting her enda. Heller ikke kvalm. 5+1. Hvor langt på vei er du?
Ja, puuuh!! :hilarious::hilarious:Jeg er 4+4.. Det kommer nok etterhvert :D
Vannmelon er digg!!!

Jeg er også 4+4 i dag.. Hvordan test tenker du? Har du fått 2+3 på CB? Spennende :DJeg skal til fastlegen i morgen å måle HCG :woot:
Har ikke testet digitalt ennå. Så tenkte kanskje ta den i morgen. Har bare tatt tidligtester til nå. Men det er 2 dager siden sist Tror liksom ikke på det før det står «gravid» med skrift. Kanskje jeg bør bestille legetime også:rolleyes:

Har ikke testet digitalt ennå. Så tenkte kanskje ta den i morgen. Har bare tatt tidligtester til nå. Men det er 2 dager siden sist Tror liksom ikke på det før det står «gravid» med skrift. Kanskje jeg bør bestille legetime også:rolleyes:
Ja, ta digital i morgen tidlig!! Da får du kanskje 2-3 med engang ;) Så gøy!
Hold oss oppdatert - lykke til ❤️

Jeg har lyst på gulrot!

Det er så deilig å være gravid igjen ❤️

huff:( så trasig at du og har en tøff fødsel bak deg:/ når fikk du forrige?
I oktober 2018. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noe inni meg sier at neste fødsel kan være en bedre og raskere opplevelse, samtidig vet jeg at moren min hadde samme dårlige erfaring på fødsel nummer to. Utrolig usikker. Hva tenker du?

Back
Topp