Silikon/brystprotese

Bra :) litt vektforandring vil ikke gjøre så stort utslag men jeg gikk ned 35 kilo og det var en påkjenning for puppene :) haha.

Kunne sagt å søke etter erfaringer fra andre men jeg syns ikke det hjelper, det vil alltid være forskjellige meninger ang. de forskjellige klinikkene. Og de som skriver omtaler er enten spesielt fornøyd eller spesielt misfornøyd. Resultatet er også avhengig av hvor vidt man hører på kirurgens anbefalinger i etterkant av operasjonen og passer på sårene godt. Jeg har operert 3 andre ting også, og disse har jeg utført på Teres Colosseum klinikken i Oslo. De har en helt fantastisk kundebehandling, veldig erfarne kirurger, og nydelige lokaler! Man kan FØLE at man har kommet til en skikkelig plass. Forskjellen mellom Teres Colosseum og Oslo Plastikkirurgi var enorm. Lokalet der var som en liten leilighet, og kirurgen var som en innpåsliten selger i Tyrkia. Venninna mi opererte seg også der og ble misfornøyd, og når hun klagde har hun aldri fått så mye kjeft i hele sitt liv.
De hadde også en sak oppe i media for noen år siden at de kastet menneskerestene i vanlig søppel, istedet for å sende det til kondemnering som biologisk avfall (sikkert fordi de må betale for det).

Men som jeg sier så er det sikkert noen som har fantastiske tilbakemeldinger om Oslo Plastikkirurgi og negative om Teres Colosseum :)
Men anbefaler i alle fall på det sterkeste å ta seg tid til en skikkelig konsultasjon, gjerne med 2-3 forskjellige klinikker. Slik kan man se kirurgen i øynene og se om han/hun er oppriktig glad i jobben, eller bare vil selge. Samtidig får man se før/etterbilder o.l. som kirurgen selv har utført :) håper du finner det rette for deg i alle fall!
Åå, tusen takk for utfyllende svar! Da skal jeg i alle fall høre med Teres Colosseum og gjerne to klinikker i min egen by:happy: Man merker fort på atmosfæren som du sier!

Mine ble egentlig finere etter en graviditet til, ser mer naturlige ut nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er det forresten med løfting etter en operasjon?:) Har jo en liten jente som jeg barer på hver dag.

Har ei jente på 10mnd. Så da må jeg nok vente med en eventuell operasjon?

Jeg flyttet inn til mamma en uke, hun hjalp meg med løftingen, jeg gjorde ellers alt jeg pleide, matet, skiftet bleie, kjørte bil osv. Kan ikke pappaen ta en uke ferie? Eventuelt noen andre som kan hjelpe deg? Hvis ikke så hadde jeg nok ventet.

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne løfte så lenge det ikke gjorde vondt, merket jeg at smertene kom så måtte jeg slutte. Jeg prøvde ikke å løfte henne før etter en uke men da merket jeg ingenting så lenge jeg løftet mest mulig med overarmene inntil kroppen (for å bruke brystet minst mulig). Min var 15 mnd da og kunne gå mye selv så trengte ikke å løfte så mye. Men ville nok hatt hjelp den første uken likevel :)

Oi jøss, det var lenge. Rart man får så forskjellige beskjeder :)
Det er stor forskjell på inngrepene man kan ta. Over og under brystmuskelen, for eksempel. Større inngrep krever lengre hvile.

Fikk han anbefalt av andre venninner, og jeg har også flere venninner som har gått til han etter meg, de er også veldig veldig fornøyde :D
Jeg har ei venninne som fikk en attpåklatt etter at hun la inn innlegg og det har gått kjempe bra med amming.. eneste hun seøvsagt merker er at puppene føles jo mindre igjen men det er jo ikke rart for ingenting slår vel pupper fulle av melk ;) Det koster vel nå litt i overkant av 30000,- :9

Jeg tok for litt over 1,5år siden da jeg var misfornøyd med størrelsen min, og hadde tenkt på det lenge.

Nå på ettertid skulle jeg heller ønske å heller fått hjelp med å godta kroppen min slik den var.

Siden jeg ble gravid ett år etter gjelder ikke lenger garantien (den går som regel bort når du blir gravid). Og siden jeg trudde jeg ikke skulle få barn i løped av de neste 5 årene, så kommer jeg jo til å slite litt med å få oppspart til en evnt ny operasjon (flink med penger og sparing men nå skal vi prøve få ordnet egenkapital til leilighet og flytte for oss selv). tiden etter operasjonen var ganske (krempt) jæævlig... Ser ikke frem til å gå gjennom det igjen.

Ellers er jo resultatet bra, og jeg hadde ingen komplikasjoner. Og komplekset jeg hadde med puppene er jo borte. Gikk med bikini for første gang sist sommer.

Men jeg anbefaler ingen å gå gjennom det. Venninner som ønsker redusering eller forstørrelse prøver jeg som regel å belyse nedsidene med det hele.

Så klart bestemmer man selv til slutt, bare min mening :)

Back
Topp