Bra

litt vektforandring vil ikke gjøre så stort utslag men jeg gikk ned 35 kilo og det var en påkjenning for puppene

haha.
Kunne sagt å søke etter erfaringer fra andre men jeg syns ikke det hjelper, det vil alltid være forskjellige meninger ang. de forskjellige klinikkene. Og de som skriver omtaler er enten spesielt fornøyd eller spesielt misfornøyd. Resultatet er også avhengig av hvor vidt man hører på kirurgens anbefalinger i etterkant av operasjonen og passer på sårene godt. Jeg har operert 3 andre ting også, og disse har jeg utført på Teres Colosseum klinikken i Oslo. De har en helt fantastisk kundebehandling, veldig erfarne kirurger, og nydelige lokaler! Man kan FØLE at man har kommet til en skikkelig plass. Forskjellen mellom Teres Colosseum og Oslo Plastikkirurgi var enorm. Lokalet der var som en liten leilighet, og kirurgen var som en innpåsliten selger i Tyrkia. Venninna mi opererte seg også der og ble misfornøyd, og når hun klagde har hun aldri fått så mye kjeft i hele sitt liv.
De hadde også en sak oppe i media for noen år siden at de kastet menneskerestene i vanlig søppel, istedet for å sende det til kondemnering som biologisk avfall (sikkert fordi de må betale for det).
Men som jeg sier så er det sikkert noen som har fantastiske tilbakemeldinger om Oslo Plastikkirurgi og negative om Teres Colosseum

Men anbefaler i alle fall på det sterkeste å ta seg tid til en skikkelig konsultasjon, gjerne med 2-3 forskjellige klinikker. Slik kan man se kirurgen i øynene og se om han/hun er oppriktig glad i jobben, eller bare vil selge. Samtidig får man se før/etterbilder o.l. som kirurgen selv har utført

håper du finner det rette for deg i alle fall!