Silicea

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Noen som har prøvd?

Nettopp kjøpt ei flaske. Da jeg trodde exuen bare var en sa sa gyn at slimhinnene mine var så tynne at det ikke var sikkert jeg kom til å blø noe særlig mer. Selv sa hadde jeg jo kun spotta i 11 dager og hadde blødd bitte litt den dagen. Så tenker at det skader ikke å prøve silicea. I verstefall får jeg kanskje bare litt bedre hud og hår [emoji14]

Limer inn dette her og:
Ingrediensene i Silicea Kapsler er utvalgt for hår, hud og negler. Sporelementene selen og biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår. Biotin bidrar også til vedlikehold av normal hud og slimhinner. Sink spiller en rolle i celledelings prosessen og bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress, samt bidrar til å opprettholde normale knokler sammen med mangan. Både sink og selen har en rolle i å opprettholde normale negler.

Last edited:
Det sa gyn jeg var hos også, slimhinnene var alt for tynne til at det var håp om liv der da jeg hadde exu[emoji14]

Jepp :) bare jeg tok kapslene :)
Gikk for gel'n. Den var så mye billigre [emoji14]
Eneste som er noe drit er at den må stå kjølig, og da ser mannen den antagelig.

"Det skjer når det skjer" sier han... han skulle bare visst hvor mye penger jeg bruker på tester, te, at jeg er våken en gang om natta for å tempe, at jeg studerer spyttet mitt under lupe osv [emoji23]
Urolig nok synes jeg det ikke er stress, men facinerende da :)
Tra jeg fikk litt dilla på å lage kjøkkenhage så har jeg noe å distrahere meg med :)

"Det skjer når det skjer" sier han... han skulle bare visst hvor mye penger jeg bruker på tester, te, at jeg er våken en gang om natta for å tempe, at jeg studerer spyttet mitt under lupe osv [emoji23]
Tra jeg fikk litt dilla på å lage kjøkkenhage så har jeg noe å distrahere meg med :)

Hehe. Ja gelen var mye billigere. Men den fikk jeg ikke tak i her. Men jeg var litt redd jeg ikke likte smaken også. Men jeg er helt sikker på at det var den som gjorde at silmhinnen min ble tykk nok til at egget klarte å feste seg. For i utgangspunktet skulle ikke vært mulig. Med en slimhinne på 2mm noen dager før el. Han sa jo det selv at den var for tynn.

Kanskje jeg må prøve dette jeg også.
Var hos gynekolog i dag. Holder på med første stimulering med Femar/Letrozol. Fikk beskjed at slimhinnene mine var for tynne. De var 3mm, men burde være minst 7mm.

Hvor kjøper dere Silicea?

Kanskje jeg må prøve dette jeg også.
Var hos gynekolog i dag. Holder på med første stimulering med Femar/Letrozol. Fikk beskjed at slimhinnene mine var for tynne. De var 3mm, men burde være minst 7mm.

Hvor kjøper dere Silicea?
Kjøpte det på helsekosten. Men tror kapslene fåes kjøpt på vita også :)
Hva gjør den? Og.. smaker det dritt? :D
Gelen smakte ingenting. Den skulle blandes ut i vann, så vannet fikk en litt tørr smak egentlig.. litt som samarin :)
Men jeg blanda bare i et lite glass da. Den kunne også bades ut i juice sto det.

Jeg så du fikk svar på hva den brukes for. Og jeg tenkte egentlig doble dosen da jeg leste om ei som bruke 3 ss, vil tippe den skjea som følger med er lik 1,5 ss :)

Edit: leste på ei nettside at anbefalt døgndose ikke burde overskrides. Så kommer bare til å ta en dose daglig :)

Last edited:

Hahahhahaha jeg ler meg ihjel !!:) de skulle bare visst !! Hadde trodd det hadde klikka for oss

Hahahhahaha jeg ler meg ihjel !!:) de skulle bare visst !! Hadde trodd det hadde klikka for oss
Har jo forsåvidt det da [emoji23] dog er jeg kontrollfreak, men trodde ikke jeg kom til å bli så gal.. trodde vel heller ikke jeg kom til å gå inn i min 7 pp noen gang [emoji14]

Sikkert dumt spørsmål men er det noe man bruker kun når man har fått påvist tynne slimhinner eller er det noe alle prøvere egentlig kunne hatt godt av? :rolleyes:

Sikkert dumt spørsmål men er det noe man bruker kun når man har fått påvist tynne slimhinner eller er det noe alle prøvere egentlig kunne hatt godt av? :rolleyes:
Jeg har ikke fått påvist tynne slimhinner, anna enn at gyn påpekte det og mente det var derfor jeg hadde en sa, noe jeg ikke hadde en gang.

Men jeg bare tester det ut. Her er et utdrag jeg fant:
Ingrediensene i Silicea Kapsler er utvalgt for hår, hud og negler. Sporelementene selen og biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår. Biotin bidrar også til vedlikehold av normal hud og slimhinner. Sink spiller en rolle i celledelings prosessen og bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress, samt bidrar til å opprettholde normale knokler sammen med mangan. Både sink og selen har en rolle i å opprettholde normale negler.

Så det er for å opprettholde normal slimhinne da, så er ingen fare å prøve det :)

Trekker tilbake det jeg sa om at jeg skal ta dobbel dose [emoji14] leste at anbefalt dose ikke burde overskrides. Bare at jeg leste om ei som brukte dobbel dose [emoji14]

Jeg har ikke fått påvist tynne slimhinner, anna enn at gyn påpekte det og mente det var derfor jeg hadde en sa, noe jeg ikke hadde en gang.

Men jeg bare tester det ut. Her er et utdrag jeg fant:

Så det er for å opprettholde normal slimhinne da, så er ingen fare å prøve det :)
Ok. Høres jo bra ut dette da :)

Back
Topp