Silicea

Jeg jobber i vita og alle vanlige vitabutikker skal ha samme sortiment. Med mindre det er en veldig liten butikk som har mindre utvalg :happy:

Til dere som tar Silicea.
Tar dere gjennom hele syklusen?

Man kan det. Jeg gjorde ikke det. Men fikk kjøpt den så seint. Så begynte bare 2 dager før el

Men du tok frem til IKM?

Jeg begynte 3 dager før EL, etter at jeg var his gynekolog og tok UL(i forbindelse med Femar/Letrozol stimulering) og fikk beskjed om tynne slimhinner. Håper det kan ha hjulpet!

Var nettopp i Sverige, der hadde de silicea, bare at det het silica, slik jeg skjønte det så er det akkurat det samme. Det var jo superbillig, 70 kr for en krukke. Krukka ligger bak i bilen, så huser ikke antall tabletter. Men den gelen til 260 kr blir tom før el evt neste pp...

Edit:
Nok til 4 pp [emoji14]
120 tabletter. 2 hver dag. 69 kr :)

Last edited:
Dytter den her litt opp jeg[emoji4]

Var hos gyn i dag for å sjekke ståa etter å ha brukt letrozol. Husker ikke nøyaktig tallet, men tror han sa slimhinna var 4,5 eller 5 mm og det er litt tynt har jeg skjønt. Han mente det var ca 4 dager til EL, så kommer den til å vokse seg tykk nok i løpet av 4 dager, eller burde jeg kanskje prøve silicea for å se om det hjelper? Vil det evt være nok å bruke i bare 4 dager?

Dytter den her litt opp jeg[emoji4]

Var hos gyn i dag for å sjekke ståa etter å ha brukt letrozol. Husker ikke nøyaktig tallet, men tror han sa slimhinna var 4,5 eller 5 mm og det er litt tynt har jeg skjønt. Han mente det var ca 4 dager til EL, så kommer den til å vokse seg tykk nok i løpet av 4 dager, eller burde jeg kanskje prøve silicea for å se om det hjelper? Vil det evt være nok å bruke i bare 4 dager?

Jeg hadde en slimhinne på 2mm kanskje nesten 3mm sa han 4 dager før el. Tok silicea 2 dager før og 2 dager etter el. Fikk ikke tak i før det. Og jaggu satt spiren. Jeg tror det var silicea som fikset slimhinnen. For gyn sa at den var alt for tynn for at noe klarte å feste seg. Men så feil tok han

Jeg hadde en slimhinne på 2mm kanskje nesten 3mm sa han 4 dager før el. Tok silicea 2 dager før og 2 dager etter el. Fikk ikke tak i før det. Og jaggu satt spiren. Jeg tror det var silicea som fikset slimhinnen. For gyn sa at den var alt for tynn for at noe klarte å feste seg. Men så feil tok han

Da må jeg prøve![emoji2]

Og gratulerer så mye[emoji4]

Hva er det som gir tynne slimhinner?

Dytter denne. Jeg sliter med tynne slimhinner og har mistenkt lenge at det er derfor vi ikke blir gravide. Mensen er såvidt 1 dag her, og bruker bare 1 liten ob.
Denne skal kjøpes og prøves :D

Back
Topp