Sikkerhetskontroller på flyplassen

Hvordan føler du deg i sikkerhetskontrollen

• Avslappet

Votes: 22 51,2%
  • Stresset

Votes: 4 9,3%
  • Helt ok

Votes: 17 39,5%

• Antall som har svart
    43
Stresset er jeg ikke . Har jo ingenting å skjule. Merkelig nok piper jeg alltid og ofte kroppsvisitert :pGlemte noe babymat engang og ble bedt om å smake. Det tok mannen seg av :p

Stresset er jeg ikke . Har jo ingenting å skjule. Merkelig nok piper jeg alltid og ofte kroppsvisitert :pGlemte noe babymat engang og ble bedt om å smake. Det tok mannen seg av :p
Jeg kranglet som bare det engabg da kengubarnet var liten Og se nektet meg å ha med vann til mme , var som å snakke til en vegg

Jeg er avslappet. Bruker den tiden jeg trenger, men gjør meg som oftest klar allerede i køen. Har aldri noe å skjule, så det er ingenting å stresse for tenker jeg.

Sign. Har allerede sjekket fem ganger på forhånd at jeg har alt jeg trenger, så innen jeg er i køen har jeg roet meg ned :-p

Det er vel alene?
Kan jo være annerledes når man reiser hele familien :)
Ikke så veldig.
Mannen lar meg pakke ut an mine rutiner og erfaring slik at det skal gå lett.

Jeg har kontroll og har alt klart. Det går raskt. Likevel er jeg alltid spent/smånervøs. Jeg blir som regel stoppet i tilfeldig dopkontroll og må tømme hele veska... Det er aldri moro... Også hater jeg å bli plukket ut til tilfeldig kontroll ellers, fordi jeg er så kilen - det er helt grusomt! Alltid ekstremt letta når jeg kommer gjennom kontrollen uten å bli plukket ut! Også er jeg dessverre en av de som irriterer meg over de som bruker lang tid...

Jeg er en av de som kan pakke litt feil. Gjorde det en gang og, og da tok de hele håndbagasjen min som var full av kosmetikk:hilarious: tenkte jeg var kjempe lur og hadde alt samlet, men følte meg rimelig dum da de tømte hele sekken min:D kan legge til at jeg bar 17 på det tidspunktet og reiste alene for første gang

Hva? Er ikke leppepomade lov? Jeg har gått gjennom flere ganger med det i veska :eek:
De er veldig strenge i London har jeg erfart. Alt må inn i denne gjennomsiktige posen, ellers er det en sikkerhetsrisiko og kontrolløren klikker. Skjedde på Stansted. Flydd derfra et par ganger, og de er skikkelig nøye. Det var visst flytende vet du! Farlige greier.. :(

De er veldig strenge i London har jeg erfart. Alt må inn i denne gjennomsiktige posen, ellers er det en sikkerhetsrisiko og kontrolløren klikker. Skjedde på Stansted. Flydd derfra et par ganger, og de er skikkelig nøye. Det var visst flytende vet du! Farlige greier.. :(
Aaah :shy:

Er ikke stresset for selve kontrollen somregel, jeg har gjerne kontroll på det jeg har pakket og lagt det som må ut av vesker og bagger lett tilgjengelig. Men det jeg blir stresset av er tidsbruken i sikerhetskontrollen, har opplevd å vær tidlig ute men at det har tatt så lang tid å komm seg igjennom at jg har blitt helt stresset for å rekke flyet.

Ikke stresset for kontrollen, men jeg irriterer meg kanskje litt for lett av folk som ikke er forberedt:p Helt greit at det går an å glemme noe når man er trøtt, men enkelte lever jo helt i sin egen boble.

Pleier å ha alt klart før jeg kommer, og pakket væske i gjennomsiktig plastpose på forhånd. Jepp, jeg er en av de som står med jakke og alt i hendene i køen:D

Ja de er superstrege der

Ja de er superstrege der
Ja, hun stod og ropte og kjefta på meg. Jeg holdt på å le meg i hjel innvendig. Var utrolig rart å oppleve, bare fordi den ikke var i posen. Fikk litt følelsen av at hun nesten trodde jeg var en terrorist. Mye galt man kan gjøre med litt flytende utenfor denne gjennomsiktige posen vet du! :eek:

Ja, hun stod og ropte og kjefta på meg. Jeg holdt på å le meg i hjel innvendig. Var utrolig rart å oppleve, bare fordi den ikke var i posen. Fikk litt følelsen av at hun nesten trodde jeg var en terrorist. Mye galt man kan gjøre med litt flytende utenfor denne gjennomsiktige posen vet du! :eek:
Ja det er norn som er helt gærne

Det er jo helt sykt. Egentlig litt morsomt med såpass sinte folk :p

Det er jo helt sykt. Egentlig litt morsomt med såpass sinte folk :p
Ja, og hun tok seg god tid med å kjefte. Jeg bad henne kaste, hadde et fly å rekke. Det skulle jeg visst tenkt på før jeg unnlot å legge den ene oppi posen sa hun. Etter det leter jeg gjennom alle lommer før jeg flyr fra Stansted.

Avslappet og full kontroll. Har aldri flytende med i håndbagasjen, toalettsaker pakkes i bagasjen. :)
Har blitt plukket ut for kontroll et par ganger. Det er litt stressende for en som hater å være sent ute. :p

Back
Topp