Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel alene?Ved tanke på at jeg i gjennomsnitt flyr 4 ganger i måneden så er jeg ganske rutinert.
Det går på skinner
Jeg kranglet som bare det engabg da kengubarnet var liten Og se nektet meg å ha med vann til mme , var som å snakke til en veggStresset er jeg ikke . Har jo ingenting å skjule. Merkelig nok piper jeg alltid og ofte kroppsvisitertGlemte noe babymat engang og ble bedt om å smake. Det tok mannen seg av
![]()
Jeg er avslappet. Bruker den tiden jeg trenger, men gjør meg som oftest klar allerede i køen. Har aldri noe å skjule, så det er ingenting å stresse for tenker jeg.
Jeg kranglet som bare det engabg da kengubarnet var liten Og se nektet meg å ha med vann til mme , var som å snakke til en vegg
Han jeg møtte på der var det, opplevde det aldri igjen heldigvisDet har mye å si hvem du treffer på, altså. Noen er så firkantede at det er skremmende.
Ikke så veldig.Det er vel alene?
Kan jo være annerledes når man reiser hele familien![]()
tenkte jeg var kjempe lur og hadde alt samlet, men følte meg rimelig dum da de tømte hele sekken minDe er veldig strenge i London har jeg erfart. Alt må inn i denne gjennomsiktige posen, ellers er det en sikkerhetsrisiko og kontrolløren klikker. Skjedde på Stansted. Flydd derfra et par ganger, og de er skikkelig nøye. Det var visst flytende vet du! Farlige greier..Hva? Er ikke leppepomade lov? Jeg har gått gjennom flere ganger med det i veska![]()
AaahDe er veldig strenge i London har jeg erfart. Alt må inn i denne gjennomsiktige posen, ellers er det en sikkerhetsrisiko og kontrolløren klikker. Skjedde på Stansted. Flydd derfra et par ganger, og de er skikkelig nøye. Det var visst flytende vet du! Farlige greier..![]()

Ja de er superstrege derDe er veldig strenge i London har jeg erfart. Alt må inn i denne gjennomsiktige posen, ellers er det en sikkerhetsrisiko og kontrolløren klikker. Skjedde på Stansted. Flydd derfra et par ganger, og de er skikkelig nøye. Det var visst flytende vet du! Farlige greier..![]()
Ja, hun stod og ropte og kjefta på meg. Jeg holdt på å le meg i hjel innvendig. Var utrolig rart å oppleve, bare fordi den ikke var i posen. Fikk litt følelsen av at hun nesten trodde jeg var en terrorist. Mye galt man kan gjøre med litt flytende utenfor denne gjennomsiktige posen vet du!Ja de er superstrege der
Ja det er norn som er helt gærneJa, hun stod og ropte og kjefta på meg. Jeg holdt på å le meg i hjel innvendig. Var utrolig rart å oppleve, bare fordi den ikke var i posen. Fikk litt følelsen av at hun nesten trodde jeg var en terrorist. Mye galt man kan gjøre med litt flytende utenfor denne gjennomsiktige posen vet du!![]()
Ja, hun stod og ropte og kjefta på meg. Jeg holdt på å le meg i hjel innvendig. Var utrolig rart å oppleve, bare fordi den ikke var i posen. Fikk litt følelsen av at hun nesten trodde jeg var en terrorist. Mye galt man kan gjøre med litt flytende utenfor denne gjennomsiktige posen vet du!![]()
Ja, og hun tok seg god tid med å kjefte. Jeg bad henne kaste, hadde et fly å rekke. Det skulle jeg visst tenkt på før jeg unnlot å legge den ene oppi posen sa hun. Etter det leter jeg gjennom alle lommer før jeg flyr fra Stansted.Det er jo helt sykt. Egentlig litt morsomt med såpass sinte folk![]()