Sier nok takk for meg…

Veldig lei meg på dine vegne! Ta likevel kontakt med lege slik at du kan få hjelp og kanskje finne ut om du trenger hjelp på noen måte. Kanskje kan det hjelpe med ekstra hormoner eller noe sånt?

Veldig lei meg på dine vegne! Ta likevel kontakt med lege slik at du kan få hjelp og kanskje finne ut om du trenger hjelp på noen måte. Kanskje kan det hjelpe med ekstra hormoner eller noe sånt?
Har kontakt med IVF klinikken min og de ønsker at jeg skal ha støttemedisiner under neste forsøk. Tar en liten pause frem til mai (nytt IVF forsøk), ihvertfall ikke gå all inn med prøving frem til da. Hodet og kropp trenger en liten pause…

Sniker fra august.

De tankene du har nå er vanskelige :Heartred jeg har mistet ihvertfall 3-4 ganger. Tror jeg har blokkert ut noe men uansett.
Nå fikk jeg lutinus fra positiv test og det er en liten krabat her som det går så fint med foreløbig.
Ikke gi opp!!!

Dette var veldig trist å lese. Det krever mye når man går gjennom IVF og mister i tillegg.

Sist jeg mistet (FER forsøk) var i høst og da fikk jeg kun progesteron. Nå tar jeg østrogen og blodfortynnende sprøyter i tillegg. Det gjorde jeg også da jeg fikk datteren min i 2017 (hun var forsøk nr 3 den gang).

Vil bare si at du er ikke alene. Gode styrkeklemmer til deg. Stå på!

Back
Topp