Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nei, neiMen dagens test og null symptomer, så sier jeg nok takk for meg her. Spontanabort nr 3 er et faktum og jeg venter bare på å begynne å blø. Blir ingen hcg prøve hos legen, da jeg vet hvordan dette går…
Lykke til alle sammenVis vedlegget 399558

Uff, så uendelig trist å høreMen dagens test og null symptomer, så sier jeg nok takk for meg her. Spontanabort nr 3 er et faktum og jeg venter bare på å begynne å blø. Blir ingen hcg prøve hos legen, da jeg vet hvordan dette går…

Så tristMed dagens test og null symptomer, så sier jeg nok takk for meg her. Spontanabort nr 3 er et faktum og jeg venter bare på å begynne å blø. Blir ingen hcg prøve hos legen, da jeg vet hvordan dette går…
Sender varme tanker din vei. Ta vare på hverandre
Såå trist, god klemMed dagens test og null symptomer, så sier jeg nok takk for meg her. Spontanabort nr 3 er et faktum og jeg venter bare på å begynne å blø. Blir ingen hcg prøve hos legen, da jeg vet hvordan dette går…

Har kontakt med IVF klinikken min og de ønsker at jeg skal ha støttemedisiner under neste forsøk. Tar en liten pause frem til mai (nytt IVF forsøk), ihvertfall ikke gå all inn med prøving frem til da. Hodet og kropp trenger en liten pause…Veldig lei meg på dine vegne! Ta likevel kontakt med lege slik at du kan få hjelp og kanskje finne ut om du trenger hjelp på noen måte. Kanskje kan det hjelpe med ekstra hormoner eller noe sånt?
Jeg heier så på deg!Har kontakt med IVF klinikken min og de ønsker at jeg skal ha støttemedisiner under neste forsøk. Tar en liten pause frem til mai (nytt IVF forsøk), ihvertfall ikke gå all inn med prøving frem til da. Hodet og kropp trenger en liten pause…

Jeg heier så på deg!![]()

jeg har mistet ihvertfall 3-4 ganger. Tror jeg har blokkert ut noe men uansett.