sier dere

lille iskaffe

Forumet er livet
elsker deg og elskling til barna deres? Har ei venninde som syns det er helt forferdelig at jeg sier det til sunniva, men både jeg og sambo er vokst opp i hjem der vi har blitt sagt dette til.Hvordan er det hos dere?

jeg sier det til tobias hver kveld når han skal legge seg..
er ikke vant med det hjemmefra og har selv litt sånn "intimitetsproblemer" - sikkert fordi jeg ikke er vant med det, så da vil jeg at tobias skal være vant med det [:D]

Nei, det gjør jeg ikke. For oss blir det helt fullstendig feil!

her går det på elskling og darling fra min side, noe annet med sambo... han sier kun navnene dems[&:]

Jeg sier til vetle hver dag at jeg er glad i han[:)]

Ja selvfølgelig! du elsker da barnet ditt, å hva er galt me å si d da? [;)]

Jeg sier ofte "glad i deg" og elsker deg, snuppa mi. Ser ikke noe galt i det. 

ja d og i love you[:D]

Jeg sier at jeg elsker henne, men kaller henne ikke for elskling. Det er et ord som ikke faller naturlig hos meg. Men, både jeg og sambo kaller henne for "lille venn", "lille skatt" +++ [:)]

Ja jeg sier jeg elsker deg til lille gutt [:)]

Sier ikke ELSKER deg , det høres så "filmaktig ut"

Her sier vi "jeg er glad i deg" eller bare "gla i deg"....

ORIGINAL: Dollface™

er ikke vant med det hjemmefra og har selv litt sånn "intimitetsproblemer" - sikkert fordi jeg ikke er vant med det, så da vil jeg at tobias skal være vant med det [:D]

Har også sånne "problemer" fordi jeg ikke er vant til det hjemmefra,så jeg sier til Erik at jeg er glad i han ofte for at han skal være helt sikker på at jeg faktisk er det [:)] 

Sier "elskling" av og til,men ikke "elsker deg"- trives bedre med "glad i deg" vi. Han svarer "gaideg" når vi sier det og sier det også av seg selv- så det funker [:)] 

Her går det i elsklingen og snuppa, gutten min og masse andre kose ord[:D]

Sier ofte elsker deg til alle 3 her hjemme, det syns jeg er så viktig[;)]

Jeg sier jeg elsker deg, og William sier det veldig ofte til meg... Syns ikke det er ne galt i det, er mange måter og elske noen på også som det og være gla i[:D]

For oss føles det mest naturlig å si at "glad i deg".
Elskling er ikke et ord jeg vanligvis bruker.. hehe.. men kaller ham ofte vennen, skjønnasen min osv.

Forteller henne mange ganger om dagen at jeg er stolt av henne, at hun er nydeli og at jeg er glad i/elsker henne (bytter på).

Så jeg bruker ordet elske - og elskling også [:)] så ofte som mulig faktisk

ORIGINAL: Dollface™

Signerer denne[:)]

Back
Topp