sier dere

ORIGINAL: ....Tammis....

Vi sier det ja. Kjempekoslig!

Signerer [:)]

ja det sier jeg til ungene å de sier det tilbake til meg... herlig....den dagen de evt synes det er flaut skal jeg slutte å si det så ofte som jeg gjør men inntil da.................

Vi sier elsker deg, og er glad i deg om hverandre.
Synes det er koselig[:)]

Sier mest "glad i deg", men hender vi sier "elsker deg" også til ho. Sier "lille elskling", for bare "elskling" er jo mannen min, eller meg[:)]

jeg sier jeg elsker deg til barna mine. samboer å sier det. kaller minsten lille elsklingen til mamma[:D] ser ikke noe i galt i det. jeg elsker da barna mine,så da sier jeg det til de. det er helt naturlig for meg og samboer å si. er ikke oppvokst med det,men ønsker at barna mine skal det......

ORIGINAL: Oline

Vi sier ofte til ham at vi er glad i ham. (Og han svarer "ja!")
For meg så er det liksom mer personlig, og det betyr mer å "være glad i" enn å elske. Jeg har mer forhold til begrepet.

Men bryr meg ikke om hva andre sier.

Jeg sier at jeg elsker henne, men ordet "elskling" burker jeg bare om mannen. Derimot kaller jeg henne jenta mi, baby`n min, gullet mitt etc etc..

ORIGINAL: Divinity

Jeg sier at jeg elsker henne, men kaller henne ikke for elskling. Det er et ord som ikke faller naturlig hos meg. Men, både jeg og sambo kaller henne for "lille venn", "lille skatt" +++ [:)]

ORIGINAL: lillefixen

For oss føles det mest naturlig å si at "glad i deg".
Elskling er ikke et ord jeg vanligvis bruker.. hehe.. men kaller ham ofte vennen, skjønnasen min osv.

sign[:)]

ORIGINAL: Dama

Jeg sier ofte "glad i deg" og elsker deg, snuppa mi. Ser ikke noe galt i det. 

Sier ofte når jeg legger henne at jeg elsker henne høyt, men ofte at jeg er kjempe glad i henne.

For meg hadde det vært unaturlig og rart og IKKE si det....

Sier elsker deg, men ikke elskling til sønnen min.

ja,for oss faller det helt naturlig å si Jeg elsker deg til ungene våre[:D]
og "mammas lille elskling" er ikke noe jeg sier hver dag,men att jeg elsker barna mine,sier eg MINST en gang om dagen[:)]

mamman til mannen min kaller han fortsatt for:mammas lille elskling og gulklumpen min osv[:D][8D]

Sier elsker deg til barn og sambo ja..
elsker jo dem [:D]

eg sir at eg elsker de... men sir ikkje elskling til de...

ORIGINAL: Dama

Jeg sier ofte "glad i deg" og elsker deg, snuppa mi. Ser ikke noe galt i det. 

Elskling sier jeg både til Johanna og gubben stadig vekk... elsker deg sier jeg ikke såå ofte

Back
Topp