Siden jeg har dårlig hukommelse:P

Haha... Skal ikke komme med noe tilbake andre veien.. de eldre er så ømfintlige på det området ;)
Huff ja.. særlig nå som jeg nærmer meg det skumle, runde tallet :P

Jeg blir 24 i juli :)

he he... ja stopper ikke alle vi damer på 29 da ;) mamma'n til sambo har vært 29 helt til i fjor, for da fylte sambo 29 så han syns kanskje ho kunne være litt eldre enn han i vartfall ;) jeg fylle 29 i juni, så da stopper jeg med og bli eldre :)

Jepp, 29 er en bra alder ;) Men er faktisk slik at jeg må tenke meg om når noen spør hvor gammel jeg er, det å uttale -tretti- faller bare ikke like lett som -tjueni- hehe ;)

Jepp, 29 er en bra alder ;) Men er faktisk slik at jeg må tenke meg om når noen spør hvor gammel jeg er, det å uttale -tretti- faller bare ikke like lett som -tjueni- hehe ;)
nei det kan jeg tenke meg... her er sambo 30 i august og skulle tro det var verdens undergang, men jeg vet ikke åssen det er før jeg er der :) nei vent, .... jeg ble jo ikke eldre enn 29 jeg :p

blir 28 i september..

jeg blei egentlig 24 nå i Januar, men fant ut at 23 var et bra år for meg så valgte å feire 23 års dagen min en gang til:D

Back
Topp