Huff ja.. særlig nå som jeg nærmer meg det skumle, runde talletHaha... Skal ikke komme med noe tilbake andre veien.. de eldre er så ømfintlige på det området![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja.. særlig nå som jeg nærmer meg det skumle, runde talletHaha... Skal ikke komme med noe tilbake andre veien.. de eldre er så ømfintlige på det området![]()
haha... evig 29, er det ikke det dem sierHuff ja.. særlig nå som jeg nærmer meg det skumle, runde tallet![]()
he he... ja stopper ikke alle vi damer på 29 damamma'n til sambo har vært 29 helt til i fjor, for da fylte sambo 29 så han syns kanskje ho kunne være litt eldre enn han i vartfall
jeg fylle 29 i juni, så da stopper jeg med og bli eldre
![]()
nei det kan jeg tenke meg... her er sambo 30 i august og skulle tro det var verdens undergang, men jeg vet ikke åssen det er før jeg er derJepp, 29 er en bra alderMen er faktisk slik at jeg må tenke meg om når noen spør hvor gammel jeg er, det å uttale -tretti- faller bare ikke like lett som -tjueni- hehe
![]()
Hei hei!! Ikke noe tull nåBra noen har forstått det!
Du altsåHei hei!! Ikke noe tull nåskal vi se hvem det er flest av kanskje? Hvem som ruler gata
![]()