Siden få av dere leser dagboka mi, blod igjen.

Ja, det fikk han.

Og jeg fikk time... 30.6 kl 8.30

Wait, whaaat??? Men i alle dager!? Du kan ikke ta en tur på legevakten da? Kanskje dem kan ul på deg. For du kan jo ikke gå sånn her helt fram til den 30.
 
Synes det er veldig feil at du skal gå i så mange dager i uvisshet og med bekymring!!
 
Huff a mei! Lykke lykke til!
 
Helt umenneskelig å ska gå sånn i så mange dager!
 
Det et lenge å vente, men trolig ufarlig, gjentar jeg for meg selv jevnt og trutt.

Jeg ble ikke prioritert før fordi legenes vurdering tilsier at det ikle haster. For de har mulighet på dagen om det haster. Det vet jeg jo. Så da haster ikke dette da
 
Da håper jeg hun klarer å finne hjertelyden i morgen selv om det er tidlig.
Ja, det et tidelig, men jeg håper hun klarer det. Jeg et 12+4 i morgen. Det er tidelig. Jeg vet. Men jeg håper.
 
Håper du får høre hjertelyd i morgen :) og lykke til på ul <3
 
Ja, det et tidelig, men jeg håper hun klarer det. Jeg et 12+4 i morgen. Det er tidelig. Jeg vet. Men jeg håper.
Det er jo mulig.Jeg blødde i hele uke 9 da jeg ventet minsten.
Fikk ikke UL, men time til å lytte etter hjertelyd 13+0, jeg holdt
pusten husker jeg, han lette lenge men fant lyden etterhvert, den følelsen glemmer jeg
aldri, håper du får oppleve det samme i morgen.
 
Jeg var hos jm på tirsdag,da var jeg 12+4 og hørte hjertelyden,jm sa at de fleste hører man da,men at man også kan risikere ikke høre uten at det betyr noe.

Hva med Evt bestille time privat ? Volvat i nærheten? Det gjorde jeg da jeg 8+4 fikk beskjed av han jeg hadde på sykehuset om at han ikke klarte si om det var liv eller ikke og sendte meg hjem med ny time en uke senere! Ringte Volvat og fikk hastetime dagen etter :)
 
Jeg er bare 9+5 i dag, og jeg har akkurat funnet hjertelyden :D Hørtes veldig godt også, så krysser alt jeg kan for at du får høre hjerte i morgen :)
 
Jo, i dag fant jm hjertelyd etter litt leting.

Lenger beskrivelse i dagboka for den som vil ha detaljer, ellers kan jeg bare si, denne her er en som skal skremme mamma'n sin, åpenbart
 
Helt fantastisk lyd
 
Back
Topp