Siden få av dere leser dagboka mi, blod igjen.

Lykke til! Krysser fingrene for deg!
 
Nå har i alle fall gyn.pol fått henvisninga fra fastlegen, så da blir den vurdert også ringer de meg med en time.

Jeg veeeeeeeenter.....
 
Nå har i alle fall gyn.pol fått henvisninga fra fastlegen, så da blir den vurdert også ringer de meg med en time.

Jeg veeeeeeeenter.....


Nå må de ringe !!!
 
Spotter, vil jeg vel si. Små mengder brunt
 
Huff, dette var lite hyggelig å lese Sara, håper du snart får komme inn på UL
og at alt viser seg å være bra med lille.
 
Krysser alt jeg kan for at dem ringer deg snart og at du får time i dag!
 
Jeg har ringt og spurt når de ringer, men det var "legen ser på det når han har tid" så nå må jeg bare slutte p mase.
 
Jeg har ringt og spurt når de ringer, men det var "legen ser på det når han har tid" så nå må jeg bare slutte p mase.

Det var litt teit å si da! Er jo ikke så lett å ikke mase når man blør og blir veldig bekymret! Dessverre så er det mange som ikke forstår at man kan oppleve sånt.
 
Vel, hun sa ikke at jeg må slutte å mase altså, det et det jeg som tenker. Hun sa bare at legen ser på det så snart han får tid.

Hvilket åpenbart ikke var før lunsj da. Kanskje kan tar seg tid når han har spist?
 
Håper legen ringer deg snart!
 
Krysse fingrane for deg, og håpe du får komma inn så fort så overhodet mulig :)
 
Mistenker at det ikke blir i dag heller
 
Vel, hun sa ikke at jeg må slutte å mase altså, det et det jeg som tenker. Hun sa bare at legen ser på det så snart han får tid.

Hvilket åpenbart ikke var før lunsj da. Kanskje kan tar seg tid når han har spist?

Ahaa, da var det jeg som misforsto litt der ;) Ja får håpe at han får sett på henvisning etter lunsj, det er jo ikke noe godt å gå sånn i uvisshet.
 
Ja, det fikk han.

Og jeg fikk time... 30.6 kl 8.30
 
Men i alle dager!?
Ja, det kan du si... Det var det raskeste de kunne få til... Vel, ettersom legen min da at de tidvis er kritisk til å ta inn når man er så kort på vei fordi man ikke kan gjøre noe fra eller til...

Nei, det er lenge. Veldig lenge.

Timen er på min manns bursdag.
Jeg håper han får en fin gave
 
Back
Topp