Side, Tyrkia

MalinDalin

Forumet er livet
Hvor mange er det som skal nedover i sommer?? Blir helt sykt nysgerring jeg... :)

Ikke vi, men jeg har så lyst.. Har vært der noen ganger nå, og vil stadig tilbake. [:)]

Vi skal helt helt i slutten av august eller tidlig i september :)
Var der samme tid i 2007(da ble
Veslemor unnfanget;)

Så da blir det samme Sunwing Resort hotellet som sist! :)

Vi skal trolig dit[:)] Er visst den delen i Side som heter Kumkøy? Aldri vært der før, men dette har jeg blitt fortalt[8D]

Resier nedover 25.mai. [:)] Vi gleder oss hele gjengen[:)]

HOtell da?? Noen som er inresert i å forbarme seg en dag eller to av en liten og en stor som kjeder seg?? Hihi

Reiser den 3 august..[:)]
Er vel 8 gangen vi reiser dit.. [:D]

Elsker Side er der 1-2 ganger i året..

Veldig usikker på om et blir tur i år gitt da lillegutt kommer nå i mars...
Må nok vente hvertfall til neste år, men guuu å løst jeg har [:D]

VI regner med vi skal nedover i september en gang. Om vi går for Side (står mellom Side og Bodrum) skal vi bo på Hotell Risus som i 2009, var superfornøyd med det hotellet[:D] Kunne jo vært moro å møte noen "lokale" da, om det hadde passet sånn[:D]

bor du i Side?
vi skal nok nedover da familien leiger leilighet der på årsbasis... men vet ikke når..

ORIGINAL: Siri91

Vi skal trolig dit[:)] Er visst den delen i Side som heter Kumkøy? Aldri vært der før, men dette har jeg blitt fortalt[8D]

Dit skal vi 2 uker i august, reiser den 10[:)] Vi trives kjempe godt der. Er fjerde gangen vi reiser dit nå. Vi skal på et hotel som heter Side Village

Vi reiser i slutten av Mai[:D]
Hvor skal dere bo??

ORIGINAL: besnik

bor du i Side?
vi skal nok nedover da familien leiger leilighet der på årsbasis... men vet ikke når..

jupp, bor her :)

ORIGINAL: Enaj

Vær forbredt på å være guide neste mnd [:D]

glææær mææ!!!

har ikke bestillt enda, men skal to uker i sep/okt.
elsker side, har vært der 15-16 ganger. blir nok til at vi bor på safran denne gangen [:D]

ORIGINAL: november86

elsker side, har vært der 15-16 ganger. blir nok til at vi bor på safran denne gangen [:D]

det er like ved meg. Greit hotell da. Hyggelige ansatte, store Rom, bra mat osv... Pleide alltid å spise på Monicas för.

ORIGINAL: MalinDalin

ORIGINAL: november86

det er like ved meg. Greit hotell da. Hyggelige ansatte, store Rom, bra mat osv... Pleide alltid å spise på Monicas för.

[:D] har bodd der flere ganger før [:D] det jeg liker best er at det er gå avstand til det meste rundt [:D]
vi pleide og alltid å spise på monicas [:D] men syns den har forfallt myye etter at det ble slutt mellom de og monica flyttet til sverige igjen [&o] var ikke noe fornøyd når vi var det i juni...
der jeg liker meg best for tiden er på hawaii baren [:D] ligger rett ved papaya hotel, regner med du har vært der [:D] masse liv, kjempe god mat, hyggelige folk og maaange gode minner [:D][:D]

Er ikke på Monicas lenger jeg heller! Monica ig taskin var som ekstra foreldre for meg og hva t har gjort er 100% utilgivelig. Har nye kontakt med Monica og yonca da og gleder meg til de kommer :)
lillebroren min digger også Hawaii, hehe.

ORIGINAL: MalinDalin

Er ikke på Monicas lenger jeg heller! Monica ig taskin var som ekstra foreldre for meg og hva t har gjort er 100% utilgivelig. Har nye kontakt med Monica og yonca da og gleder meg til de kommer :)
lillebroren min digger også Hawaii, hehe.

kan ikke si jeg er så veldig begreistret for taskin lenger nei!!!
jeg har litt kontakt med monica via fb [:D] så snakker jeg en del med ahmet [:D]

gleder meg masse til å komme ned igjen [:D] ville reist før sep/okt, men har termin nå i mars, så må ha litt tid på meg til å få tilbake bikinikroppen [:D]

hvor bor du i forhold til safran?

Back
Topp