Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: november86
ORIGINAL: MalinDalin
Er ikke på Monicas lenger jeg heller! Monica ig taskin var som ekstra foreldre for meg og hva t har gjort er 100% utilgivelig. Har nye kontakt med Monica og yonca da og gleder meg til de kommer :)
lillebroren min digger også Hawaii, hehe.
kan ikke si jeg er så veldig begreistret for taskin lenger nei!!!
jeg har litt kontakt med monica via fb [:D] så snakker jeg en del med ahmet [:D]
gleder meg masse til å komme ned igjen [:D] ville reist før sep/okt, men har termin nå i mars, så må ha litt tid på meg til å få tilbake bikinikroppen [:D]
hvor bor du i forhold til safran?
ORIGINAL: Vero87
ORIGINAL: Siri91
Vi skal trolig dit[:)] Er visst den delen i Side som heter Kumkøy? Aldri vært der før, men dette har jeg blitt fortalt[8D]
Dit skal vi 2 uker i august, reiser den 10[:)] Vi trives kjempe godt der. Er fjerde gangen vi reiser dit nå. Vi skal på et hotel som heter Side Village
ORIGINAL: Luga
Jobber du i Side? Med hva?
Nysgjerrig bare[:D]
ORIGINAL: november86
Er ikke på Monicas lenger jeg heller! Monica ig taskin var som ekstra foreldre for meg og hva t har gjort er 100% utilgivelig. Har nye kontakt med Monica og yonca da og gleder meg til de kommer :)
lillebroren min digger også Hawaii, hehe.
kan ikke si jeg er så veldig begreistret for taskin lenger nei!!!
jeg har litt kontakt med monica via fb [:D] så snakker jeg en del med ahmet [:D]
gleder meg masse til å komme ned igjen [:D] ville reist før sep/okt, men har termin nå i mars, så må ha litt tid på meg til å få tilbake bikinikroppen [:D]
hvor bor du i forhold til safran?
ahmet er "storebror" min hihi. Jeg bor bak lissom. Om du går bakover der hvor Victoria hotel ligger og fortsetter til du kommer til en bil vei. Vi bor ved de gule husene ved den veien lissom. Om du skjønner?? Cennetler mevkii
ORIGINAL: Luga
Jobber du i Side? Med hva?
Nysgjerrig bare[:D]
me? Jobbet tidligere som servitør og et par sesonger i mini club. Vet ikke om jeg skal jobbe i år, må i såfall være i miniclub sånn at nadde kan bli med på jobb!
ORIGINAL: Agurken
Henger meg på denne og jeg for har lyst å reise dit med ving.
Er det fint der?? I sept ??
ORIGINAL: besnik
når du er på stranden,hvilken strand går du på da?
kjenner du batman?
ORIGINAL: giggsy
Vært der én gang og det holder i massevis. Makan til drittplass. [:-]
ORIGINAL: besnik
er blitt fint på stranden no når det er mye lettere å gå... (promenaden)
Abdullah men trodde alle bare kalte han batman,eller kanskje bare oss det[:)]
Hadde norden resturant før,no hansikø norden....