sicily...

Dollface

Forumet er livet
VIP
siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..

du ær domm! [:-]

Og siden Dollface har sagt at Sicily er DOM, så er det min rett å hakke på deg så mye jeg vil.
Du er DOM DOM DOM [8D]

men da benytter jeg retten min til å si at du er eeeeeeeenda dommere.. og så plasserer jeg quotesvaret mitt AKKURAT der det passer meg, for jeg har aldri hørt om nettettikette før..! [X(]

ORIGINAL: MiniSatan

Og siden Dollface har sagt at Sicily er DOM, så er det min rett å hakke på deg så mye jeg vil.
Du er DOM DOM DOM [8D]

ORIGINAL: CecilieT

slenger meg på å synes egentlig at alle er dumme

men du er jo bare rar.. [:-]

Dom som sier at andre er dumme, dom er dumme dom!

Dom som sie at andre er domme dom er domme dom[8D]

ORIGINAL: reenate

Men da synes jeg du er enda DOMMERE!!

Dust[:-][8D]

*noterer at jeg skal spraye glimmermist på bildene dine når jeg treffer deg fordi du er bare såååååååååååå teit assaaaaaaaaaaa...* [8D]

ORIGINAL: Dollface

jeg føler meg mobba [>:]

ORIGINAL: Refleksheks

siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..

Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.

jeg liker skarpe råd jeg.. man blir liksom så.. eh.. skjerpet.. [:-]

du trenger ikke føle.. [8D]  du bare vet!

*noterer meg nicket og legger for hat*

Har vanligvis en fast regel om å bare gå bort fra hele pc'en når man kjenner irritasjon over bv.. Men i dag klarte jeg ikke å la vær. Full av hormoner jeg og, vet du.. [8D][8D]

møøøøøøø

flytt den feite rævva di

*noterer meg nicket og legger for hat*

join the gang.. [8D]

Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.

Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!

mellomnavnet mitt er eva braun, så jeg er liksom ikke helt ukjent med kampsaker og sånt.. heldigvis for dere jobber jeg mest på hjemmebane for tiden, så dere slipper å plages med det.. men bare vent til jeg blir smelt på tjukka igjen!

Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!

Joa, men nå har jeg jo fart riktig så forsiktig med newbiene der inne, jo.. [8D] Jeg syns ihertall selv jeg har klart å skjerpe meg. Som jeg skrev på skravle; regelmessige drapstrusler via PM fordi folk ikke skjønner at ikke alt jeg skriver er ondt begynte å bli slitsomt.. [8D]

til mitt forsvar så liker jeg folk som viser litt engasjement - så lenge personen er oppegående, intelligent og har et snev av humor..
så derfor klarer jeg liksom ikke å se sicily som plagsomt opplysende..

det er meg da..

til mitt forsvar så liker jeg folk som viser litt engasjement - så lenge personen er oppegående, intelligent og har et snev av humor..
så derfor klarer jeg liksom ikke å se sicily som plagsomt opplysende..

det er meg da..

Ja, men siden NÅR begynte folk å bry seg om hva DU mener?
(Kutter bevisst ned på bruken av smileys)

det er jo en helt annen sak og totalt urelevant for denne tråden.. denne tråden dreier seg om sicily.
jeg setter pris på at du liker meg, men prøv å hold det til sicily nå?

Back
Topp