Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MiniSatan
Og siden Dollface har sagt at Sicily er DOM, så er det min rett å hakke på deg så mye jeg vil.
Du er DOM DOM DOM [8D]

ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: CecilieT
slenger meg på å synes egentlig at alle er dumme
men du er jo bare rar.. [:-]
ORIGINAL: Refleksheks
siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..
du ær domm! [:-]
Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.
jeg føler meg mobba [>:]
du trenger ikke føle.. [8D] du bare vet!
jeg føler meg mobba [>:]
du trenger ikke føle.. [8D] du bare vet!
*noterer meg nicket og legger for hat*
siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..
Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.
jeg liker skarpe råd jeg.. man blir liksom så.. eh.. skjerpet.. [:-]
Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!
jeg liker skarpe råd jeg.. man blir liksom så.. eh.. skjerpet.. [:-]
Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!
til mitt forsvar så liker jeg folk som viser litt engasjement - så lenge personen er oppegående, intelligent og har et snev av humor..
så derfor klarer jeg liksom ikke å se sicily som plagsomt opplysende..
det er meg da..
Ja, men siden NÅR begynte folk å bry seg om hva DU mener?
(Kutter bevisst ned på bruken av smileys)