Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe... Nå er jeg jo godt over 12 uker, så nå "klør" det nesten litt etter å komme ut.. Men kanskje jeg skal vente til i kveld, når far og sambo har fått vite det. Da har hele nærmeste familie fått vite det. [:)]
Jeg tror ikke jeg kommer til å utbasunere noe på facebook før de jeg vil skal få beskjeden personlig først er informert. Har et par venninner som jeg dessverre ser litt sjelden. Håper på å få truffet de i løpet av de nærmeste ukene, ellers må jeg ta det over tlf.
Tenkte jeg skulle opprette et album på facebook som heter "Bebis <3" og Legge ut magebilder jeg har tatt så langt ;) Se hvor lang tid det tar [:D] Alle mine nærmeste venner og familie vet det allerede [;)]
hehe jeg la ut bilde av posetiv test på facebook samme dag som jeg testet posetivt jeg[:D] tusenvis av gratulasjoner med en gang[:)] kjempe morro det[8D][:D]
etter jeg var på UL for 2 uker siden skrev jeg dette som statusoppdatering. Men da viste jo familie og venner allerede om dette og det var også flere på jobben og i bygda som viste det.
Jeg & sambo har slettet facebooken :(( Jeg er den som konstant oppdaterer statusen og legger ut det meste, mens han er mer reservert der og mener ikke alt trenger å legges ut på facebook, ikke persinlige ting. Jeg ville legge ut UL bilde, men det syntes han ikke noe om. Så vi slettet facebooken vår.. men like greit egentlig-vært mye krangel om facern i vår husholdning i all tid ;))
Blir litt misunnelig når jeg leser om at dere får utlyst det slik, men på sikt er dette til det bedre for oss :))
Tenker på dette hver gang jeg er inne på facebook og er veldig i tvil på om jeg egentlig vil legge ut noe der. Tror kanskje det ender med at om det havner der blir det mer tilfeldig, ikke en egen annonsering i statusfeltet..