Si det på facebook?

Grete71

Forumet er livet
Jeg tror jeg har en plan om hvordan resten av befolkningen skal få vite om det kommende familiemedlemmet...

Jeg legger inn nytt familiemedlem og så fødselsdatoen bak (har gjort det med Vetle nå), og så ser jeg hvor mange som oppdager det! [8D][:D]

skjønner at jeg burde få meg facebook igjen ja[:D]

Jeg sa jeg aldri skulle HA det, men så måtte jeg jo inn og kikke. Og da var det gjort... [8D]

Hehe... Nå er jeg jo godt over 12 uker, så nå "klør" det nesten litt etter å komme ut.. Men kanskje jeg skal vente til i kveld, når far og sambo har fått vite det. Da har hele nærmeste familie fått vite det. [:)]

Jeg tror ikke jeg kommer til å utbasunere noe på facebook før de jeg vil skal få beskjeden personlig først er informert. Har et par venninner som jeg dessverre ser litt sjelden. Håper på å få truffet de i løpet av de nærmeste ukene, ellers må jeg ta det over tlf.

etter alle jeg personlig ville si ifra til, hadde fått vite det, oppdaterte jeg og sambo statusen med
"gleder oss til Mars"

Etter ettpar spørsmål om hva som skjedde i mars, fikk vi TONNEVIS med gratulasjoner! hehe! [:D]

Tenkte jeg skulle opprette et album på facebook som heter "Bebis <3" og Legge ut magebilder jeg har tatt så langt ;) Se hvor lang tid det tar [:D] Alle mine nærmeste venner og familie vet det allerede [;)]

jeg skrev på teksten på profilen min nå at "gleder oss til mars;)"[8D][:D]
så for mi se om noen merker det hehe[:D]

åh nei!! må ta det vekk igjen, har jo noen til vi skal fortelle det til[8|][:D]
ammetåke kan jeg ikke skylde på enda, for bli gravidtåke da hehe[:D]

hehe jeg la ut bilde av posetiv test på facebook samme dag som jeg testet posetivt jeg[:D] tusenvis av gratulasjoner med en gang[:)] kjempe morro det[8D][:D]

etter jeg var på UL for 2 uker siden skrev jeg dette som statusoppdatering. Men da viste jo familie og venner allerede om dette og det var også flere på jobben og i bygda som viste det. 

Da har de viktigste fått vite det, så da tror jeg jammen jeg skal lage til noe på facebook, ja... [8D] Litt morsomt! [:D]

Har fått en helt enorm respons på facebook! er helt overveldet!

Jeg begynte å få gratulasjoner, så ble folk nyskjerrig og spurte :p

Hihi må snart inn og finne på noe...
Jeg har lagt til 1 barn; Vetle PB 21.12.2005

Tenkte jeg skulle legge inn et til:

Knøttet PB 08.03.2010

[:D]

[:D]

blir spennende å se om det tar lang tid før noen ser det da[:D]

Jeg & sambo har slettet facebooken :(( Jeg er den som konstant oppdaterer statusen og legger ut det meste, mens han er mer reservert der og mener ikke alt trenger å legges ut på facebook, ikke persinlige ting. Jeg ville legge ut UL bilde, men det syntes han ikke noe om. Så vi slettet facebooken vår.. men like greit egentlig-vært mye krangel om facern i vår husholdning i all tid ;))
Blir litt misunnelig når jeg leser om at dere får utlyst det slik, men på sikt er dette til det bedre for oss :))

Venter en stund med å annonsere det der gitt, hvis jeg i det hele tatt gidder..

Tenker på dette hver gang jeg er inne på facebook og er veldig i tvil på om jeg egentlig vil legge ut noe der. Tror kanskje det ender med at om det havner der blir det mer tilfeldig, ikke en egen annonsering i statusfeltet..

Jeg har som sagt bare lagt til et ekstra barn - ikke annonsert det. Ingen som har oppdaga det de siste timene, i hvert fall. [8D]

Back
Topp