Kjøpt vogn ❤
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Kjøpt vogn ❤![]()
HurraHva slags vogn/prisklasse? Aner ikke hva jeg selv skal velge
![]()
Denne har jeg også!![]()
Kjøpt vogn ❤![]()
Denne har jeg også!Har brukt sportsdelen til eldste og er så sinnsykt fornøyd! Nå har jeg kjøpt Deluxe hardbagen som hører til, og er veldig fornøyd så langt!
Har du kjøpt den deluxe bagen, eller den på bildet?
Såg nokre slike på Hageland. Både med grøn og gul hatt.Åhh, guuud. Den var skjønn. Hvor er den kjøpt?![]()
Flott du deler. Bare gode erfaringer med jollyroom selv.Bestilte lekegrind og et par småleker fra Jollyroom i forrige uke å da jeg skulle hente pakken igår var det bare lekene som hadde kommet frem. Ringte Jollyroom å sa ifra. Hun kunne opplyse at lekegrinda vistnok hadde forsvunnet i posten å la inn ny bestilling. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg vil skryte av kundeservicen. Jeg hater egentlig å handle på nett men prøver å venne meg til det (kan tross alt spare meg for både penger og gåturer på kjøpesenter)![]()
Denne ja, men enda en til som heter nyeste innkjøp tror jeg. Holder jo med en i grunn, og nå lagde du den tredje Hehe. Fort gjort å gå surr i de trådene.Der var den ja!
Så mye fint . Kjempe søt den rosa dressen
Elsk på den rosa dressen og lua!! (Kan nok hende det hermes med lua..