Shoppingdilla!

macronelle

macronelle
Novemberlykke 2015
Kjære vene, igår kveld skjedde det et eller annet med meg... har sagt hele tiden at vi trenger ikke kjøpe så masse ting, lillesøster kan jo arve masse av sine storebrødre.
Men altså igår. Så bare måtte jeg kjøpe noe til henne. Nettbutikker altså :D :p gah, så nå er tripp trapp med New botn set, ulldress, body og longs til å ha til hjemreisen under hentesett. Rosa kosekluter, svøpetepper, å ny vognpose på tur I posten :D

Men nå trenger vi absolutt ingenting på flere måneder tror jeg. Annet en at minstestorebror må få ny seng og vogn til b.hagen :)

Dette ble langt men shit la gå. Har dere handlet noen større ting??

Hehe så herlig :D :D jeg skal bestille i kveld tror jeg :D har masse Trumf bonus oppstart så skal bestille bilstol pose der inne :D koster meg jo ikke noe å det er ikke feil :D

Vogn, vognpose, kommode, seng :) mangler vel egentlig bare bilstol:) er usikker på om jeg skal ha baby cal. Har kjøpt litt klær også. :)

Har foreløpig kun handlet bilstol;) kjøper voksipose hos venninne. Brukt lite. Bilstolpose, diverse andre ting og leker har jeg fått. Skal kjøpe vogn neste uke:)

Har kjøpt sprinkelseng og lekegrind brukt i dette svangerskapet. I tillegg var jeg nødt til å innom en butikk å kjøpe body til jenta i magen etter oul:D men handla masse sommertøy til guttungen på nett her om dagen, ble ikke billig:o men må jo ha det:p

Kan tipse om 30% på en rekke vogner på Barnas Hus nå (og mye annet). Tilbudet skal visst vare frem til 28. juni, men det er ryddesalg - så de bestiller ikke opp nytt. Vi kjøpte vogn idag pga tilbudet
Seng og bilstol har vi kjøpt av to venninner som akkurat er ferdig med de og arvet maaasse klær ☺️

Vogn, vognpose, kommode, seng :) mangler vel egentlig bare bilstol:) er usikker på om jeg skal ha baby cal. Har kjøpt litt klær også. :)
Haha , ja vi må jo også ha bilstol når jeg tenker meg om :p anbefaler neonate Babycall om dere bestemmer dere for å ha vertfall :)

Har kjøpt sprinkelseng og lekegrind brukt i dette svangerskapet. I tillegg var jeg nødt til å innom en butikk å kjøpe body til jenta i magen etter oul:D men handla masse sommertøy til guttungen på nett her om dagen, ble ikke billig:o men må jo ha det:p
Gull me brukt altså! :) sparer masse da. Var også innom på butikk etter OUL, å prøvde å skulle kjøpe noe men jeg var så paff av beskjeden om at det var jente som skulle komm at jeg greide ikke finne noe annet en ei lue :p haha. Var bombesikker på at det var gutt nr 3 inni magen :)

Kan tipse om 30% på en rekke vogner på Barnas Hus nå (og mye annet). Tilbudet skal visst vare frem til 28. juni, men det er ryddesalg - så de bestiller ikke opp nytt. Vi kjøpte vogn idag pga tilbudet
Seng og bilstol har vi kjøpt av to venninner som akkurat er ferdig med de og arvet maaasse klær ☺️
Og på Jollyroom er det også salg på nesten alt av varer ! Hipp hurra! :D

Gull me brukt altså! :) sparer masse da. Var også innom på butikk etter OUL, å prøvde å skulle kjøpe noe men jeg var så paff av beskjeden om at det var jente som skulle komm at jeg greide ikke finne noe annet en ei lue :p haha. Var bombesikker på at det var gutt nr 3 inni magen :)
Haha, samme følelsen hadde jeg igrunn:p ble skikkelig overraske, for har de siste dagene kun sett for meg gutt:p leita en stund før jeg bestemte meg for to bodyer. Den ene vet jeg er veldig upraktisk, men veldig søt:D

Har ikke handla noen ting ennå jeg :p
Venter nok litt til før vi går til innkjøp av diverse ting :)

Har ikke helt kommet i gang med handel av store ting - men antar at når jeg først kommer i humør, så blir ett massivt raid, type alt på en gang :P Greit at feriepengene kommer straks :P

Har kjøpt seng, vogn, newborn sete til Stokke, litt klær, vippestol, voksipose, leketeppe, bilstol og bilstolpose:)

Nei har ikke handlet noe stort enda :) Men blir kjøpt City Cross vogn snart, og jeg ønsker å få kjøpt inn bilstol og lignende, men Samboeren har litt mer ro i ræva si enn jeg har!

Så koselig å handle babyutstyr!! :) Jeg og den kommende storesøster måtte på loftet å ta ned kassene med babyklær her en dag, og fant ut at jeg har maaaaasse fra før, både til jente og gutt! Gleder meg sånn til å vaske det opp, å få bruke det som de hadde :) blir litt ekstra spesielt med de klærne :) også måtte jeg bare kjøpe litt nytt å da, i tillegg :D
Mangler noe utstyr enda, men tar det litt etter hvert :)

Back
Topp