Shopping med barn på kvelden

Var på butikken med mini klokken 22.30 i dag, vi har feri og han var ikke trøtt så tok en tur på butikken[:)] Ellers (utenom ferien) legger han seg 20.00 - så nei det hadde jeg ikke reagert på

Har vært på kjøpesenter(når det har vært nattåpent) til ca kl 20.00 med jenta mi på 4.5år. Da har det vært i forbindelse med jul.
Hva andre gjørfår bli opp til de, men jenta mi hadde ikke orket å være så sen som til 22-23.

BTW - hvor mange unger er det ikke som sutrer generelt på senteret da? Min sutrer mer på dagtid enn kveldstid - kveldstid sitter han å sutter tommel i vognen (har faktisk ikke vært veldig sent på senteret) men det er fordi jeg ikke gidder. Jeg måtte på butikken for jeg hadde glemt at eg plutselig fikk så lyst på pizza og glasscola, og vi hadde en veldig huggelig 2min tur bort på butikken![:)]

Jeg har forståelse for at noen må ut på kvelden, men selv vil jegi kek gjøre det. For guttungen er grinete etter kl 18, og da orker jeg ikke det stresset! (ja, blir stresset av grinete unge, særlig blant travle store folkemengder!!)

jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, men vi er vertfall hjemme etter kl 18.00

Back
Topp