Shopping *bilder*

Det må jeg si! Det va shopperen det! Å mere fristelser kommer nok. [:D]

ORIGINAL: Krystalll

Hærregud, hvor har du funnet så mye fine klær?! Elska bodyen med "If i dont sleep, nobody sleeps!" haha..
Alt annet var å kjempefint:D

Takk for det [:)] Den bodyen er bare så herlig. De har lik i lys rosa til jente. Den ble kjøpt på Reflex i Bergen. Men de har de nok på flere plasser hvor de selger Fixoni [:)]

wow - så utrolig mye fint du har kjøpt da....

hvor har du kjøpt sparkebuksa som er til høyre på bilde nummer 6`???

Enig, de potene var super søte, og kunne fint bli brukt på ei jente![:)]
Det blir en godt kledd prins du får![:)]
Jeg kjøpte vogn på barnas Hus i dag, og sparte 1500kr. Salg er topp![:D]

Awww, så masse fint dere har kjøpt da![:D] Satt å sa, den vil jeg ha, den vil jeg ha, den vil jeg også ha.... Hahaha[:D]

Kjempefine klær, kjekt å se at det finnes søte klær til guttene oxo, og ikke bare tøffe!! [8D]

Så du om de hadde bamsebuksa på bilde 1 i mer jentefage? Den var bare deilig, og så skal jeg ut på barnashus og hente transportbagen som var inkludert i prisen til vippestolen, men som jeg ikke fikk med meg [:)] tenkte å plukke med meg en slik en til jenta mi

Så fine klær[:)] Ååååå, gleder meg til babyen kommer[:)]

ORIGINAL: mmth

wow - så utrolig mye fint du har kjøpt da....

hvor har du kjøpt sparkebuksa som er til høyre på bilde nummer 6`???

Ser jeg svarte deg feil, trodde det var et annet bilde :) Den er kjøpt på Reflex i Bergen, men de selger den nok på andre plasser hvor de har Fixoni [:)]

Handla alt på reflex eller? Har ikke det her...[:-]

ORIGINAL: Diddij

Ja, en god del når de hadde salg [8D]. Men mesteparten er klær fra Name it.[:)] Har dere Name it ?

ORIGINAL: Nettiletti

Ja, en god del når de hadde salg [8D]. Men mesteparten er klær fra Name it.[:)] Har dere Name it ?

Ja name it har vi[:)] Elsker den butikken[:D]

Må nok ha meg en slik en i rosa da [:D]

Ja, kjøpte babycallen oxo, tenkte å bruke den i kjelleren til babyen kommer, syns jeg allerede hører meg selv: "Nå er maten klar, kommer du? JA...", er jo som en walkitalki...hihi, den er genial, spiller musikk og har temperaturmåler og greier...fulgte med sangbok og cd også... og lekebøyle til vippestolen!! Føler virkelig jeg fikk litt for pengene ja! [;)]

ORIGINAL: FruGull

Enig, de potene var super søte, og kunne fint bli brukt på ei jente![:)]
Det blir en godt kledd prins du får![:)]
Jeg kjøpte vogn på barnas Hus i dag, og sparte 1500kr. Salg er topp![:D]

Takk for det [:)] Masse av klærene jeg har kjøpt har vært på salg fra "januarsalget", så jeg fikk med meg slutten av det.

Jeg elsker SALG, hehe. Hvilken vogn kjøpte du?

TFK joggster twist![:D]

aaw,så mye nyydelig da!! Kjempefine klær du har kjøpt, har ikke sett noe av de der her oppe i alle fall :)

Kaprer tråden litt og slenger med bilder av mine innkjøp jeg!

Kappahl

H&M (Det står Born to Rule på sparkebuksa!!)

3pk på H&M

Jeg elsker sånne dyredrakter til bebis, de er så SØTE!

Hehe ;)

Ja name it har vi[:)] Elsker den butikken[:D]

Jeg også! Synes de har så masse fine klær

Back
Topp