Shopping *bilder*

ORIGINAL: Goth.mummy

aaw,så mye nyydelig da!! Kjempefine klær du har kjøpt, har ikke sett noe av de der her oppe i alle fall :)

Kaprer tråden litt og slenger med bilder av mine innkjøp jeg!

Å den kubodyen var jo bare kjempe stilig [:D]  Det froskesettet var også kjempe fint! Jeg er vedig glad i fargen grønn, og på Kappahl, så har de kjempe masse fine pysjamaser og sommerdrakter med frosker på :-)

Den teddydressen kjøpte jeg også, tror vi ga 149 kr for den? Iallefall billig og kjempe søt! De skoene var jo bare kule da, [:D]

Veldig kjekt med en slik bildetråd. Kanskje vi kunne hatt en felles hvor vi la ut ting vi hadde kjøpt. Jeg liker iallefall å se på hva andre har kjøpt [:)]

ORIGINAL: Nettiletti

aaw,så mye nyydelig da!! Kjempefine klær du har kjøpt, har ikke sett noe av de der her oppe i alle fall :)

Å den kubodyen var jo bare kjempe stilig [:D]  Det froskesettet var også kjempe fint! Jeg er vedig glad i fargen grønn, og på Kappahl, så har de kjempe masse fine pysjamaser og sommerdrakter med frosker på :-)

Den teddydressen kjøpte jeg også, tror vi ga 149 kr for den? Iallefall billig og kjempe søt! De skoene var jo bare kule da, [:D]

Veldig kjekt med en slik bildetråd. Kanskje vi kunne hatt en felles hvor vi la ut ting vi hadde kjøpt. Jeg liker iallefall å se på hva andre har kjøpt [:)]

Hihi, tusen takk! Jeg digger kyr jeg! Og litt rare klær ;P
Liker også grønt veldig godt! Og det er en fin nøytral farge syns jeg. Et kjekt alternativ til brunt og grått liksom. Ja, de har jeg sett! De er kjeempee søte.

ja den kostet bare 149kr! Jeg kjøpte den i str 2-4 mnd, siste de hadde igjen. Også har den jo hale og greier. Er det mulig å bli søtere??

Skoene fant jeg faktisk på Finn.no! Baby har jo lite bruk for de på en god stund, men de var så råtøffe at jeg måtte bare ha dem!! [:D] Ekte VANS og greier!

Jaa, jeg elsker også å snike på hva andre har kjøpt, det er så gøy!

Hihi, tusen takk! Jeg digger kyr jeg! Og litt rare klær ;P
Liker også grønt veldig godt! Og det er en fin nøytral farge syns jeg. Et kjekt alternativ til brunt og grått liksom. Ja, de har jeg sett! De er kjeempee søte.

ja den kostet bare 149kr! Jeg kjøpte den i str 2-4 mnd, siste de hadde igjen. Også har den jo hale og greier. Er det mulig å bli søtere??

Skoene fant jeg faktisk på Finn.no! Baby har jo lite bruk for de på en god stund, men de var så råtøffe at jeg måtte bare ha dem!! [:D] Ekte VANS og greier!

Jaa, jeg elsker også å snike på hva andre har kjøpt, det er så gøy!

De skoene var jo bare kjempe kule! Kunne veldig godt tenke meg å kjøpt de til broren min, for han digger slike ting [:)] Man kan finne masse kult på ebay også [:)]

Hehe ;)

Oh, så fine klær du har kjøpt! Hihi, likte de skoa, hvor har du fått tak i de???

froskesettet har jeg kjøpt å! Kjempesøtt ;)

Disse kjøpte jeg i dag, på en dansk nettside. Den heldrakten var på tilbud, og inkl frakt betaler jeg 300 kr for alt. OG de sender som GAVE, OG de sendte det allerede i dag. 2 timer etter jeg bestilte det !! Mintt første kjøp til lillebror dette!

Ser dere de nå ??

ORIGINAL: BlueDome

Disse kjøpte jeg i dag, på en dansk nettside. Den heldrakten var på tilbud, og inkl frakt betaler jeg 300 kr for alt. OG de sender som GAVE, OG de sendte det allerede i dag. 2 timer etter jeg bestilte det !! Mintt første kjøp til lillebror dette!

Ser dere de nå ??

Så kule klær! [:)] Kjekt med noe som ikke alle andre har. Hvor mye kostet den heldrakten på tilbud?

ORIGINAL: angelou

Så fine klær[:)] Ååååå, gleder meg til babyen kommer[:)]

[;)]

ORIGINAL: BlueDome

Ser dere de nå ??

Så kule klær! [:)] Kjekt med noe som ikke alle andre har. Hvor mye kostet den heldrakten på tilbud?

Den kosta 149 ,- danske kroner... og bodyen 119,- danske kroner + 80 kr i porto !!

Jeg håper virkelig Lillegull er ei jente når hun kommer ut [;)]

Blæ, de kuleste klærne vil ikke vises....

ORIGINAL: avelilith

Oh, så fine klær du har kjøpt! Hihi, likte de skoa, hvor har du fått tak i de???

Hehe, de kjøpte jeg på Finn.no faktisk! helt ubrukte for 100 kr.
Jeg har et par med rosa/hvite ruter også, de kjøpte jeg på salg på en skobutikk før jeg ante kjønn og sånt. :P

er bare å søke på feks Vans på barneutstyr på finn.no, jeg fant faktisk mye stilig der!

ORIGINAL: Juliet_

Jeg håper virkelig Lillegull er ei jente når hun kommer ut [;)]

ÅÅh, de var kjempe kule! Er det IDA T klær? Jeg liker så godt hele dresser [:)] Du får satse på ei jente i magen, hvis ikke blir det en fargerik guttemann [:D][:)][8D]

Blir det en gutt får vi kalle han Jan Thomas [;)]

Ida T har masse kult, dette er ikke henne - men Ej sikke lej (de tre øverste) og Katvig (de 2 nederst).
Alt på kupp fra prinsessebutikken.dk [:)] 

Så utrolig mye fint du har funnet!!! Syns det er vanskelig å finne noe fint og søtt til gutt jeg. Men den bodyen med mauren på har jeg også kjøpt, samme dag som UL :)
Har bare kjøpt 4 bodyer, ullbody og ullbukse til småen jeg +tøybleier. Arver fra både bekjente, min kusines og min søsters unger, så trenger egentlig ikke kjøpe noe. Men jeg liker pingviner så måtte ha en body med det på + at min sønn selvfølgelig måtte få en body med en dykke-bamse på, siden mamma dykker [:D]

Ida T har masse kult, dette er ikke henne - men Ej sikke lej (de tre øverste) og Katvig (de 2 nederst).

Ej sikke lej har kjempe masse fint! Masse sterke farger [:)] Tror jammen jeg må ta meg en tur inn på prinsessebutikken.dk å se 

Hvordan var det med frakten til Norge? De sender vel ikke som "gave" antar jeg, så det blir vel en del toll?

Back
Topp