Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her altså. Pluggen er 14 mnd og har allerede kjøpt 7 vogner. Har nå to bilseter ( jeg har ikke bil eller lappen selvPrøver meg på det nå, kjøper ALT for mye klær og slikt til barna. Får liksom aldri nok, ikke har vi økonomi til det heller..
Nå prøver jeg å selge unna litt, slik at jeg kan kjøpe nødvendige ting som vintersko og andre ting de trenger nå som kulda nærmer seg.
Men det er skikkelig vanskelig å holde seg borte, må være en form for sykdom jeg har! Hehe..
Må jo vera deilig å ha så god råd daSamme her altså. Pluggen er 14 mnd og har allerede kjøpt 7 vogner. Har nå to bilseter ( jeg har ikke bil eller lappen selv) og enormt mye klær og leker. Kjøper hinsides mye. Skammer meg litt. Kjøper også endel til meg selv, men ikke like mye da. Men blir jo endel når man regner det ut. Jeg skal prøve shoppestopp frem til desember i første omgang. Vil også bli mer bevist på matbudsjett!
JajoMå jo vera deilig å ha så god råd daNyt det
![]()
Ja, det skal jo gi glede å få seg noko nytt, så da er det sikkert greit å roe ned litt jaJajoføler det blir så mye at det ikke blir noe glede i det
Og jeg bør spare istedenfor. Så må nok skjerpe meg
![]()