Shoppa :)

Har et par bodyer, en tripptrapp stol og en superfin vogn stående. Neste på lista er vel bilstol når det kommer på tilbud. Tror vi skal ha samme som deg :) Bil- og vognpose drøyer jeg til kulda kommer tror jeg..

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

Vi leverte en lang liste med det helt nødvendigste til en barneforretning på lørdag og de regnet pris til oss!:)
Endte med å bestille det hele,da vi fikk 20% rabatt!
Nå er det bare litt tøy og helseartikler som mangler;)

I går fant jeg en brukt vippestol på fb som jeg har tinget på:) i dag kom jeg over en babygym til hele 50 kr, så har tinget på den og:p henter begge deler i helga og gleeeder meg:D har ellers en del etter storebror:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har kjøpt alt brukt :)
Ellers har jeg alt... 2 duo edge vogne, klær sko ull klær osv :) å en del av de minste klærn :) bare vippe stol som mangler :)

snart mamma til 4 <3

ImageUploadedByBV Forum1390934765.619559.jpg

Jeg kjøpte denne idag, for å ha til sommern :)

Her har vi kjøpt søskenvogn og så har jeg bestilt babynest av ei venninne som snart er i posten :D
Mangler litt småting som lekegrind, ny seng til storesøster siden mini skal overta sprinkelsenga osv, men det er det ingen hastverk med, så det tar vi nærmere sommern tenker jeg..
Eller så må vi vel kjøpe litt nytt tøy osv, hvertfall om det viser seg å være gutt.

Gleder meg til å gå å titte på litt nytt fremover, men oul først så får vi se ;)

Her er vogna vi har kjøpt, er veldig fornøyd :DMountain-Buggy-Duet-2013-including-1-Carrycot_700_600_35SFB.jpg

Har begynt å handle litt til mage reka :)

Voksi urban dun pose :)
Voksi bilstolstol dun pose :)
Oldenwaldner bilstolpose :)
Maxi cosi carbiofix :)

Flere som e begynt?

snart mamma til 4 <3

Er det salg på voksi-posene?

Venter til etter ul :) har mye etter jentene, men må nok kjøpe vogn, bilsete og klær. Sist kjøpte mamma vogn før ul da den var på tilbud, men på ul viste det seg å være to søte små i magen ;) Venter denne gangen..

Ja har mye etter jente, har 2 jenter og en gutt. Men siste e jente :) men alt jeg har kjøpt nu er i svart og nøytraøe farger ;) eneste dumme er at jeg. Har mørkelilla vogn, men er det en gutt får han bare leve med den vogna ;)

snart mamma til 4 <3

Ja har mye etter jente, har 2 jenter og en gutt. Men siste e jente :) men alt jeg har kjøpt nu er i svart og nøytraøe farger ;) eneste dumme er at jeg. Har mørkelilla vogn, men er det en gutt får han bare leve med den vogna ;)

snart mamma til 4 <3

Tror ikke en evt han vil bry seg ;) lei av blått og grønt til gutt og rosa og lilla til jenter. Heia de som velger noe annet! ;)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

26415.jpg 314928-11-1390082861224.jpg 1516785-11-1346966537938.jpg
Her skal vognen og stellebaggen bestilles på torsdag, (ammaljunga city cross) vognposen er bestilt fra risarosa :)

Vis vedlegget 48572 Vis vedlegget 48573 Vis vedlegget 48574
Her skal vognen og stellebaggen bestilles på torsdag, (ammaljunga city cross) vognposen er bestilt fra risarosa :)

Må bare tipse deg siden jeg ser du skal ha emmaljunga vogn. Har en edge duo fra førstemann og er super fornøyd, så det regner jeg med du blir også, men vognene er jo så sinnsykt dyre her omkring.
Nå er jo jeg fra østlandet da og gjør det litt lettere for meg, men vi reiste til Strømstad og kjøpte Emmaljunga edge duo inkl stelleveske, parasoll og voksi urban pose og betalte rett over 8000 norske.
City cross er litt annerledes da vogn, bag og stelleveske kjøpes separat, men om du vil spare inn noen tusen så lønner det seg altså (ei venninne kjøpte i 2011 full pakke med citycross inkl bag, bilsete, stelleveske og voksi urban pose og betalte rett over 10 000).
Eneste ulempen er jo at de ikke sender emmaljungavogner slik at man må hente de selv og at vognen må bestilles noen uker i forveien.
Er jo noe å tenke på kanskje...

Må bare tipse deg siden jeg ser du skal ha emmaljunga vogn. Har en edge duo fra førstemann og er super fornøyd, så det regner jeg med du blir også, men vognene er jo så sinnsykt dyre her omkring.
Nå er jo jeg fra østlandet da og gjør det litt lettere for meg, men vi reiste til Strømstad og kjøpte Emmaljunga edge duo inkl stelleveske, parasoll og voksi urban pose og betalte rett over 8000 norske.
City cross er litt annerledes da vogn, bag og stelleveske kjøpes separat, men om du vil spare inn noen tusen så lønner det seg altså (ei venninne kjøpte i 2011 full pakke med citycross inkl bag, bilsete, stelleveske og voksi urban pose og betalte rett over 10 000).
Eneste ulempen er jo at de ikke sender emmaljungavogner slik at man må hente de selv og at vognen må bestilles noen uker i forveien.
Er jo noe å tenke på kanskje...

Handler du for over 3000 skal det fortolles da...

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Back
Topp