Okei. Nei da er man jo fort oppe i samme sum som i norske butikker.Det er det ikke.
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Nei da er man jo fort oppe i samme sum som i norske butikker.Det er det ikke.
Må bare tipse deg siden jeg ser du skal ha emmaljunga vogn. Har en edge duo fra førstemann og er super fornøyd, så det regner jeg med du blir også, men vognene er jo så sinnsykt dyre her omkring.
Nå er jo jeg fra østlandet da og gjør det litt lettere for meg, men vi reiste til Strømstad og kjøpte Emmaljunga edge duo inkl stelleveske, parasoll og voksi urban pose og betalte rett over 8000 norske.
City cross er litt annerledes da vogn, bag og stelleveske kjøpes separat, men om du vil spare inn noen tusen så lønner det seg altså (ei venninne kjøpte i 2011 full pakke med citycross inkl bag, bilsete, stelleveske og voksi urban pose og betalte rett over 10 000).
Eneste ulempen er jo at de ikke sender emmaljungavogner slik at man må hente de selv og at vognen må bestilles noen uker i forveien.
Er jo noe å tenke på kanskje...
Har også hørt at det er lurere å kjøpe i Sverige. Hvor bestilte dere og fra hvor? Har nemlig planer om å kjøpe vognen i Strömstad, da det tar ca. 2 timer å kjøre fra Drammen! Pleier å ta en harry-tur i ny og ne uansett![]()
Kattis Babyshop i Strømstad forhandler Emmaljunga.Butikkene på Nordby (Gränsens Barnbutik) og Svinesund (Happyland) har ikke Emmaljunga etter hva jeg har funnet ut på nett.
Tenkte å sende mail til Kattis med prisforespørsel på det vi skal ha. Kanskje inkl. annet utstyr vi mangler, siden vi ikke skal ha "full pakke" til vogn.
Så får vi vurdere både pris og evt. reise senere mtp service/ reklamasjon. Må man tilbake til samme butikk dersom vognen trenger service eller for å reklamere?
Må bare snike litt herBeklager brukte feil ord. Det viktigste er uansett at du ikke bare kan reise til Sverige å handle for hva man vil.
Må bare snike litt herDu kan jo det da! Er bare å putte vogna i bilen og kjøre over grensa!
Godt mulig det ikke er lov, men tollerne har mye annet å bruke tiden sin på enn en barnevogn.
Jeg hadde gjort det lett, sjangsen for at du blir stoppa er minimal
Jeg har faktisk blitt stoppa en gang, da sa de bare hei til oss og vinket oss videre.
De er ute etter de som smulger litervis med sprit eller kilovis med kjøtt.
De gidder da ikke bry seg med en gravid dame med barnevogn!
Her har vi kjøpt søskenvogn og så har jeg bestilt babynest av ei venninne som snart er i posten
Mangler litt småting som lekegrind, ny seng til storesøster siden mini skal overta sprinkelsenga osv, men det er det ingen hastverk med, så det tar vi nærmere sommern tenker jeg..
Eller så må vi vel kjøpe litt nytt tøy osv, hvertfall om det viser seg å være gutt.
Gleder meg til å gå å titte på litt nytt fremover, men oul først så får vi se
Her er vogna vi har kjøpt, er veldig fornøydVis vedlegget 48563
Akkurat der gir jeg ganske blanke i loven altsåDet kommer jo helt ann på hvem du møter på det. Enig i at det i utgangspunktet er storsmuglerne de er ute etter, men er jo greit å følge loven også.
Akkurat der gir jeg ganske blanke i loven altså![]()
Va e de för vogn? Kosta den?? Må säker ha en eg og,
Har også hørt at det er lurere å kjøpe i Sverige. Hvor bestilte dere og fra hvor? Har nemlig planer om å kjøpe vognen i Strömstad, da det tar ca. 2 timer å kjøre fra Drammen! Pleier å ta en harry-tur i ny og ne uansett![]()
Handler du for over 3000 skal det fortolles da...