SHIT!!!!!!

sinemor

Glad i forumet
flere som opplever å tisse en liten skvett på seg hvis en nyser kraftig?

Har skjedd med meg to ganger nå de siste dagen :o

Hva skal jeg gjøre???

Knip knip å knip :o

Jeg kniper mye å har ikke opplevd det men kjenner lille gull ligger langt nede å merker når jeg ler å kansje må på do at det er rett før det kommer uhell :/

Knip knip å knip :eek:

Jeg kniper mye å har ikke opplevd det men kjenner lille gull ligger langt nede å merker når jeg ler å kansje må på do at det er rett før det kommer uhell :/
Oi, ja

Trodde jeg hadde vært flink, så kom som et sjokk når uhellet kom :(

Må nok bare knipe mer :)

Off, kjenner meg godt igjen!! Trur det er fordi babyen har kneka seg så langt ned i bekkenet han kan. For har vore flink å trene bekkenbunnen og trent mykje etter forrige svangerskap.

Oi, ja

Trodde jeg hadde vært flink, så kom som et sjokk når uhellet kom :(

Må nok bare knipe mer :)
Ja men jeg er å flink allikevel er det rett før.. Selv om jeg kansje ikke må på do før jeg begynner å le :o

Tror det har mye med hvordan babyene ligger å :)

Jeg kniper aldri (da mener jeg aldri, har jo ikke sex en gang) og har aldri lekt (bortsett fra når jeg var høygravid å nøys kraftig, men da kan man nesten ikke unngå det :-P ) når jeg har nyst, hoppet, hostet eller noen ting :-)
Såå kommer vel kanskje an på fra person til person og ? :-/
Sier ikke at det ikke har sammenheng men må være flere faktorer enn den knipinga :-)

Det har skjedd meg flere ganger om jeg må veldig tisse fra før av :p ikke noe særlig å ha så lite kontroll. Og jeg kniper masse. Jeg må tisse veldig ofte da, så er dårlig til å gå med en gang x)

Det var en dag for en stund siden, da skjedde det flere ganger på en dag:O da hadde jeg knipet dagen før (gjør det sjelden). Etter det har det bare skjedd noen få ganger heldigvis:) må bli flinkere til å knipe! Skjedde aldri første svangerskap.

Jepp sånn er det bare.:) alt løsner og en og annen lekkasje er uungåelig. Pass på å tøm blæra ofte. Jeg pleier å sette meg ned på huk når jeg nyser, for da samler jeg styrke på en måte. Det hjelper.:)
Jeg får også så vondt i bekkenet når jeg nyser. Spesielt om jeg ligger.:(

Må knipe når du nyser. Har ikke vært plaget av det i noen av mine graviditeter, men har noen venninner som sleit med det. Utrolig kjedelig :(

Hører ikke til her inne, men vil bare dele med deg at det er normalt med små uhell når man er gravid. I fjor da jeg var gravid, måtte jeg alltid ha med ekstra truse og bukse. Hver gang jeg fikk latterkrampe (relativt ofte), tissa jeg på meg. Skjedde også en gang jeg ble skremt, og det kom innimellom noen små skvetter hvis jeg nøys eller hosta kraftig.. Lurt å bruke truseinnlegg, lærte jeg.. ;)

Har skjedd meg.. Når jeg får skikkelig spyanfall eller tørrbrekninger har jeg ingen kontroll der nede :-/ under den verste hyperemesis perioden klarte jeg å drite på meg samtidig som jeg ble kvalt av slim :-/

Takk for svar folkens, kjenner nå når jeg må nyse at jeg blir stresset og kniper hele kroppen. Har ikke hatt uhell igjen, håper jeg klarer å knipe godt nok fremover :)

Back
Topp