SHIT SHIT SHIT hjelp please?????

Latterfrosken

Forumet er livet
Noen som kjenner til den clearblue digital med ukeindikator??? Viser den opp til max 3 uker på vei? Eller hva er dealen liksom?
Er visst gravid.... og jeg har gjort ALT mitt for IKKE å bli gravid... kondom OG angrepille for å være på den sikre siden!

Blir fort fort gravid, og siden ikke spiral er løsningen for meg da jeg har prøvd, men de MÅTTE fjerne den pga mye driiit, så er kondom eneste løsningen!
Kan ikke gå på noen piller heller siden jeg ikke skal ha hormoner over lengre tid... så eneste sikre prevensjonsmiddelet er å fjerne livmor.
Noe de ikke gjør fordi jeg er så ung..[:(]
Har hatt blødninger i 10 mnd, HVER dag, og ut og inn av AHUS for å operere og sjekke hva det er...
Så er en lang historie.. men plutselig sluttet jeg å blø, trodde det var fordi det rettet seg så jeg har ikke sjekket det før nå.
Men er visst gravid... og vil ikkje ha barn.
Trodde angrepille var ganske sikkert jeg, men tydeligvis ikke på meg!

WTF skal jeg gjøre nå da????

Oi... Det er vanskelig å komme med noen gode råd, for her er det bare du som må ta et valg ( i samråd med barnefar?)...

Vil bare gi deg en klem og si lykke til med valget ditt.. Skjønner veldig godt at dette ikke er noen enkel situasjon..

ORIGINAL: Miss lilla

da må du enten ta abort eller beholde. man angrer aldri på et barn[;)]

lykke til med valget ditt.

Det som er kjipt er at det er farlig for meg å bli gravid.... liker ikke abort.. men hva pokker skal jeg gjøre liksom?

ORIGINAL: Misin

Oi... Det er vanskelig å komme med noen gode råd, for her er det bare du som må ta et valg ( i samråd med barnefar?)...

Vil bare gi deg en klem og si lykke til med valget ditt.. Skjønner veldig godt at dette ikke er noen enkel situasjon..

Barnefar sa bare : Ikke ring meg, jeg får angst, vil ikke ha barn!
Så da er det jo ikke så greit... takler ikke å være alene med to.... [>:]

første du må gjøre er vel å gå til legen for å finne ut hvor langt du er på vei, tror clear blue viser til 5 uker.

jeg ble gravid etter angrepille, det samme gjorde en på terminforumet mitt, hun hadde ringt sustelefonen og fikk vite at det er en 25 % sjanse for at du ble gravid viss en hadde eggløsning på det tidspunktet. hovedoppgaven til angrepiller er vel å hindre eggløsning, viss en nettop har hatt og har sex rett etterpå og tar angrepiller dagen etter der igjen, så er sjansen for å bl gravid der.

ORIGINAL: Black Beauty

første du må gjøre er vel å gå til legen for å finne ut hvor langt du er på vei, tror clear blue viser til 5 uker.

jeg ble gravid etter angrepille, det samme gjorde en på terminforumet mitt, hun hadde ringt sustelefonen og fikk vite at det er en 25 % sjanse for at du ble gravid viss en hadde eggløsning på det tidspunktet. hovedoppgaven til angrepiller er vel å hindre eggløsning, viss en nettop har hatt og har sex rett etterpå og tar angrepiller dagen etter der igjen, så er sjansen for å bl gravid der.

Det var kjipt.... da kan jeg være langt på vei da... sånn ca 9 uker. Ikkje bra... jaja...
Får bare holde meg unna sex jeg da, eller gå over til jenter....

Kan skjønne at tanken på å være alene med to ikke frister.. Men de som har vært der før deg, kan nok fortelle deg at de ikke angrer på barnet de har fått..
Alt ordner seg. Bare prøv å se fremover, og ta det hele dag for dag.. Skjønner det må være et helvetes dilemma, ønsker deg all lykke!

Takk for det.... vil ikke at noen skal tro jeg bruker abort som prevensjonsmiddel! For det gjør jeg ikke... skal ringe Ahus i morgen, der fastlegen min er [:)]

Blødde ikke du over 3 liter eller noe sånt for 3 år siden og holdt på å dø?

Den nye CB viser bare opp til 3 uker ja...

ORIGINAL: Nøste77

ikke for og kuppe tråden men vis du er over 3 uker på den nye viser den ikke gravid da eller bare gravid?

tok test for noen dager siden så vart jaggu usikker nå

ORIGINAL: Kal-El

Blødde ikke du over 3 liter eller noe sånt for 3 år siden og holdt på å dø?

Hææææ???? Jeg mistet myyyye blod da jeg mistet sønnen min ved fullgått svangerskap, sa aldri 3 liter, men kom ut 1 liter blod, og et stort koagel, akkurat hvor mye jeg mistet husker jeg ikke... den kvelden/natten der er noe jeg bare har husket deler av, og journalen min orker jeg ikke lese gjennom...
Men ja, var ganske dårlig da jeg lå inne med kroppen full av infeksjoner... men uansett hva har det med dette å gjøre da??

ORIGINAL: MammaTilEmilie

ikke for og kuppe tråden men vis du er over 3 uker på den nye viser den ikke gravid da eller bare gravid?

Det sto : Gravid, og 3+.
Viser vel gravid uansett vil jeg tro? Men det vet jeg ikke, men en test er en test da... så kan jo hende det bare står 3+ uansett om man er 3 eller 10 uker på vei.. hakke anelse...

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: jannicke T

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Det sto : Gravid, og 3+.
Viser vel gravid uansett vil jeg tro? Men det vet jeg ikke, men en test er en test da... så kan jo hende det bare står 3+ uansett om man er 3 eller 10 uker på vei.. hakke anelse...

står det 3+ er du lenger enn 5 uker.. [:)]

På anvisningen/pakningsvedlegget sto det : Viser den 3+ er du mellom 4 og 5 uker på vei. Iflg min beregning er jeg 32 dager i dag.
Da dette skjedde, så må jo være riktig det... :-)

Noen som kjenner til den clearblue digital med ukeindikator??? Viser den opp til max 3 uker på vei? Eller hva er dealen liksom?
Er visst gravid.... og jeg har gjort ALT mitt for IKKE å bli gravid... kondom OG angrepille for å være på den sikre siden!

Blir fort fort gravid, og siden ikke spiral er løsningen for meg da jeg har prøvd, men de MÅTTE fjerne den pga mye driiit, så er kondom eneste løsningen!
Kan ikke gå på noen piller heller siden jeg ikke skal ha hormoner over lengre tid... så eneste sikre prevensjonsmiddelet er å fjerne livmor.
Har hatt blødninger i 10 mnd, HVER dag, og ut og inn av AHUS for å operere og sjekke hva det er...
Så er en lang historie.. men plutselig sluttet jeg å blø, trodde det var fordi det rettet seg så jeg har ikke sjekket det før nå.

Sikkert, hormonfritt prevensjonsmiddel: www.pfc.no

det første du må gjøre er å få en time hos lege og ul for å konstdantere hvor mange uker du er på vei.
få deg time fort så mulig, det er det aller første du må gjøre.
om du er under 12 uker på vei har du jo to valg: fjerne eller beholde...

lykke til. følg hjertet ditt[:)]

ORIGINAL: Sicily

Sikkert, hormonfritt prevensjonsmiddel: www.pfc.no

Hehe... har prøvd, hadde sex på såkalt sikker periode, ble gravid, men mistet i uke 6.. var med x samboer, så vi skulle beholde... derfor stoler jeg ikke på en dritt...bortsett fra å fjerne alt inni kroppen... altså livmor da...

Høres jo ut som at du har bestemt deg da[&:][8|]
SÅ ta en abort.

Fått time på Ahus... så får vi se.. syns bare hele situasjonen er kjip liksom..
I.o.m at Andreas er kronisk syk, så kan jeg ikke ha flere enn han.. Han trenger all oppmerksomhet og mammatid han får i meg... så har egentlig ikke så mye valg. Han krever for mye med sykehistorien at jeg ikke har mulighet til å være alene med en til...

ORIGINAL: Fyrste metall

Høres jo ut som at du har bestemt deg da[&:][8|]
SÅ ta en abort.

Har vel egentlig det... men syns det er kjipt for det hele greia... [&:]

Back
Topp