SHIT SHIT SHIT hjelp please?????

ORIGINAL: jannicke T

Fått time på Ahus... så får vi se.. syns bare hele situasjonen er kjip liksom..
I.o.m at Andreas er kronisk syk, så kan jeg ikke ha flere enn han.. Han trenger all oppmerksomhet og mammatid han får i meg... så har egentlig ikke så mye valg. Han krever for mye med sykehistorien at jeg ikke har mulighet til å være alene med en til...

har full forståelse med det!
masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Fyrste metall

Høres jo ut som at du har bestemt deg da[&:][8|]
SÅ ta en abort.

Har vel egentlig det... men syns det er kjipt for det hele greia... [&:]

Men hva trenger du hjelp til da?[8|]

Høres jo ut som at du har bestemt deg da[&:][8|]
SÅ ta en abort.

Har vel egentlig det... men syns det er kjipt for det hele greia... [&:]

Men hva trenger du hjelp til da?[8|]

I går trengte jeg hjelp, men har hatt noen samtaler i dag... og svarte på noen av trådene fra i går.... ikke sånn sur da

ORIGINAL: Kal-El

Blødde ikke du over 3 liter eller noe sånt for 3 år siden og holdt på å dø?

A: Hææææ???? Jeg mistet myyyye blod da jeg mistet sønnen min ved fullgått svangerskap, sa aldri 3 liter, men kom ut 1 liter blod, og et stort koagel, akkurat hvor mye jeg mistet husker jeg ikke... den kvelden/natten der er noe jeg bare har husket deler av, og journalen min orker jeg ikke lese gjennom...
Men ja, var ganske dårlig da jeg lå inne med kroppen full av infeksjoner... men B: uansett hva har det med dette å gjøre da??

A: Mulig jeg forveksler deg med en annen på BV. Du sa i tråden her at å bli gravid var farlig for deg, så nicket ditt og koplet det til å huske at "du" (dvs. den jeg forveksler deg med) blødde veldig og nesten døde under fødsel.) Det var enten det eller at "du" (eller den jeg forveksler deg med) mistet ved fødsel. Husker bare vagt, var sikkert en annen Jannicke med-en-annen-bokstav-bak.

B: Det er jo en tråd som omhandler at du A: ikke vil være gravid, B: farlig for deg å bli gravid. Å nesten blø i hjel (i og med at jeg trodde det var deg som gjorde det) ved fødsel bekrefter / forklarer jo både A og B veldig tydelig.

ORIGINAL: Sicily
Sikkert, hormonfritt prevensjonsmiddel: www.pfc.no

Kommer ikke inn på linken (bare henger), hva er PFC ?

Personlig Fruktbarhets Computer. Du har vel sett BabyComp, LadyComp og Pearly bli nevnt her inne? [;)] En liten datamaksin som beregner syklus basert på daglig måling av kroppens basaltemperatur. 

PFC – Personlig FruktbarhetsComputer

Men "sikre" perioder - ikke sikkert! Man kan f.eks ha fler eggløsninger osv osv!

Hvis jeg hadde brukt kondom og angrpille, kunne jeg kanskje selv klart å ta en abort. Nå vet jeg ikke hvordan helsemessige årsaker det er snakk om her. - rart det ikke vil fjerne livmor, om det er fare for liv hvis du blir gravid?

Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg hadde aldri klart å ta en abort - men du må gjøre det som er riktig for deg og følge hjertet ditt

Personlig Fruktbarhets Computer. Du har vel sett BabyComp, LadyComp og Pearly bli nevnt her inne? [;)] En liten datamaksin som beregner syklus basert på daglig måling av kroppens basaltemperatur. 

Doh, takk.

ORIGINAL: SillyDilly

Men "sikre" perioder - ikke sikkert! Man kan f.eks ha fler eggløsninger osv osv!

Hvis jeg hadde brukt kondom og angrpille, kunne jeg kanskje selv klart å ta en abort. Nå vet jeg ikke hvordan helsemessige årsaker det er snakk om her. - rart det ikke vil fjerne livmor, om det er fare for liv hvis du blir gravid?

Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg hadde aldri klart å ta en abort - men du må gjøre det som er riktig for deg og følge hjertet ditt

Farlig å bli gravid... Det vil si at jeg har stor fare for å miste grunnet lupus, jeg får blodpropper... derfor er det farlig..
Går jo på blodfortynnende, men faren er der jo uansett...

Farlig å bli gravid... Det vil si at jeg har stor fare for å miste grunnet lupus, jeg får blodpropper... derfor er det farlig..
Går jo på blodfortynnende, men faren er der jo uansett...

Ok! Ser at jeg har snakket litt om hverandre i innlegget mitt, men mente at jeg kan skjønne man kan "rettferdiggøre en abort" med å ha brukt sikker prevensjon - men igjen jeg hadde ikke klart det! Nå vet ikke jeg hva du har vært igjennom, og jeg er frisk og rask med 1 friskt svangerskap bak meg så sitter ikke i noen situasjon til å verken dømme, eller forstå[:)] Håper det ordner seg for deg

Går bra da... blir ikke sur jeg. Er bare en kinkig sit. Men går bra!
Har vært igjennom en del de siste 4 årene, men av motgang blir man sterk sies det. Og det stemmer vel forsåvidt også.[:)]

Uff, snuppa..

Sender deg masse trøsteklemmer

Alt ordner seg for snille piker[:)]

Lykke til vennen[:)]

Uansett så takker jeg for alle innspill. Blir bra å komme seg til legen. Få en prat hvertfall, og høre hva de også sier.
Tror nok valget mitt vil falle riktig for både meg og lille gull.

Ta abort hvis du kan - med god samvittighet (noe man aldri gjør selvfølgelig, allikevel), ikke utsett livet ditt (eller fremtiden til gutten din) for mer fare enn nødvendig.

Pfc tar høyde for endringer i syklus. Temp-endringen i forb med eggløsningen forekommer også alltid.

Ta abort hvis du kan - med god samvittighet (noe man aldri gjør selvfølgelig, allikevel), ikke utsett livet ditt (eller fremtiden til gutten din) for mer fare enn nødvendig.

vet du hva, denne signerer jeg!!
Høres ut som alternativene er få, og at det er et gjennomtenkt valg som du har bestemt deg for, mtp deg og gutten din.
lykke til[:)]

Back
Topp