Shit søstra mi vurderer å skafe seg en slik en

ville kanskje ha skaffet meg en fisk eller noe isteden...
den var ikke mye fin!

den er jo så stygg at den er søt jo[:D][8D]

jeg har lyst på nakenhund jeg da[;)][:D]

ORIGINAL: Skorpio82

Fyyy Faen for noe stygt. Ser jo ut som at de kommer rett fra et oppdrett ved Tjernobyl[:'(]
Kan jo se strålingene lang vei. Fysj! Hadde noen jeg kjent hatt et sånt vesen så hadde jeg aldri kommet på besøk[>:]

[:o][:o][&:][&:]

Æsj, finnes en veldig søt allergivennlig hund.

http://1.bp.blogspot.com/_vVXWjA-PcSk/SXEXun4bz8I/AAAAAAAAAN8/qiuYPFy40N0/s400/Copper_Canyon_Labradoodles_Chalk_Australian_Labradoodle_Puppy.jpg

Bisjå frisee uttales det som, men vet ikkje kordan det skrives.

Ikke en rase jeg hadde valgt. Dessuten så er ikke det en "allergivennlig" rase da mange allergikere reagere på flasset fra huden og ikke pelsen i seg selv. En annen ting allergikere kan reagere på er ett protein som er i spyttet på katten, som igjen setter seg i pelsen/dunet/huden når den vasker seg.

Finnes en rase som jeg vet om som enkelte allergikere tåler og det er Sibirkatten da den mangler dette proteinet/eller har svært lite av det proteinet i spyttet sitt.

E.T. PHONE HOME[:o]

Ikke vakker akkurat[:-] Men som noen sier over her, så har dem masse personlighet og blir søte med den.
Føler meg litt slem som dømmer den bare etter utseendet,
må ærlig innrømme at hadde jeg møtt den i ei mørk bakgate, hadde jeg antakelig tissa på meg[:o]

Den var ikke så fin, men det finnes finere katter i den rasen. Kat von D sin er ganske søt [:)]

ORIGINAL: **Turbotrusa**

æææææsj[:'(][:'(][:'(]

Staaakar! Ingen dyr er stygge! Noe så slemt å si! Helt uskyldig liten katt[8|] Tenk om noen hadde annonsert at de synes dere var stygge..

GRØSS![:'(]

Nei da, du kommer til å bli glad i den da[:)]

fy, dæm ser helt grusom ut!

ORIGINAL: MammaOkt

Synes den er kul jeg da, litt sånn Bad-gremlins over den på en måte, stygg-pen-kul-ekkel[:D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

NEEEI! An va jo søøøt!!

Se kor lei seg an blir når dåke seie sånt..[:(] Dakar pusen..[:(][:(]

HELT ENIG MED DEG!!!!!!

Syns sphynx-puser er flotte, men litt rart at noen i KALDE Norge vil ha nakenpus. (Sånn for katten sin del...)[8|]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

NEEEI! An va jo søøøt!!

Se kor lei seg an blir når dåke seie sånt..[:(] Dakar pusen..[:(][:(]

Enig[:D]

ORIGINAL: **Turbotrusa**

æææææsj[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp