Shit søstra mi vurderer å skafe seg en slik en

sphynx kattunge

synst ikke de er stygge...

Jeg må også skaffe meg en allergi-vennlig katt når vi en gang skal ha kjæledyr, siden sambo har astma og allergi, og vi er definitivt kattemennesker. Det er ikke sikkert det blir en hårløs da, men jeg har ingenting i mot det.

Syntes de er ganske søte da, man må bare legge godviljen til. [:)]

LuOgSebs Mamma! -så tøff pus du har[:)][:)][:)]

De siste der var jo kjempesøte!
Jeg har to hårete katter selv og foretrekker god og myk pels å kose på, men har ingenting i mot de hårløse heller. Stakkars... de er nå bare født sånn. De kan jo ikke noe for at vi mennesker har drevet sjuk avl på sånne egenskaper som det å være uten pels. Det er jo ikke noen fordel ute i naturen å være uten pels. De har jo vanskeligere for å holde på kroppstemperatur og sånt.

Må være opp til hver enkelt hva de synes er fint og ikke og hva de vil dra i hus mener nå jeg. Tror ikke jeg hadde vært overbegeistra om for eksempel min mor hadde skaffet seg en sånn rynkete liten klump, men jeg hadde ikke nekta å dra på besøk dit eller nekta overnatting av den grunn. Greit at de kanskje ikke er så vakre å se til som dem med pels, men det er nå tross alt en helt vanlig katt da. Fatter ikke hva dette er å lage så voldsomt til styr utav. [8D] Hehe

Med denne pusen slipper man jo røyting da... Og jeg synes ikke det er særlig alright med langhårede, ustelte, flokete katter.... De synes jeg synd på...

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

lille gollum[8D]

Ååååå den var søt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Astrone Laluna

LuOgSebs Mamma! -så tøff pus du har[:)][:)][:)]

Gud så nydelige de var! [:D] *smelt*
Det ser ut som huden er for stor, så de kan vokse inn i den. [8D]

De kan være veldig pene, for noen som ikke ahr sett de før la du ut et veldig misvisende og dårlig bilde syns ejg som ikke viste hvor sjarmerende de kan være[:)] De er herlige å kose med, huden kjennes som fløyel![:D][:)]

ORIGINAL: FjaseFrøken

De kan være veldig pene, for noen som ikke ahr sett de før la du ut et veldig misvisende og dårlig bilde syns ejg som ikke viste hvor sjarmerende de kan være[:)] De er herlige å kose med, huden kjennes som fløyel![:D][:)]

Edit: så ikke gjennom hele tråden å så flere hadde lagt ut mye fine bilder nå[:)]

Den katten så ut som en demon, men de andre kattene så mer normale ut og litt søte også..men ikke den øverste[:'(]

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

her er min:

Så nydelig kunne godt hatt en sånn hadde ikke gubben vært redd katter, hehe

håper jeg ikke støter noen nå, men jeg skreik til da jeg åpnet tråden......[&:][8D] Jeg synst den var hesslig rett og slett. Ser jo ut som den er i fra en annen verden. Grøss. Hadde ikke sovet med begge øynene igjen om jeg hadde hatt en sånn i hus[8D]

ORIGINAL: Lois Lane

håper jeg ikke støter noen nå, men jeg skreik til da jeg åpnet tråden......[&:][8D] Jeg synst den var hesslig rett og slett. Ser jo ut som den er i fra en annen verden. Grøss. Hadde ikke sovet med begge øynene igjen om jeg hadde hatt en sånn i hus[8D]

hehe[:D]

Fyyy Faen for noe stygt. Ser jo ut som at de kommer rett fra et oppdrett ved Tjernobyl[:'(]
Kan jo se strålingene lang vei. Fysj! Hadde noen jeg kjent hatt et sånt vesen så hadde jeg aldri kommet på besøk[>:]

Jeg synes de er dritkule!!
Kall den "Skinny".. ;)

Back
Topp