Shit søstra mi vurderer å skafe seg en slik en

Fyfaen!!![:'(]

Bedriten stygg!!!!!!

Måtte holde forann bildet da jeg skulle lese det du hadde skrevet!!

Synes den er kul jeg da, litt sånn Bad-gremlins over den på en måte, stygg-pen-kul-ekkel[:D]

En venninne av meg har en slik, synest den var dritstygg jeg også i starten..Men katten har så mye personlighet, at nå er den bare kjempenydelig ! [:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

NEEEI! An va jo søøøt!!

Se kor lei seg an blir når dåke seie sånt..[:(] Dakar pusen..[:(][:(]

Du er gæææærn.. seriøst.. [:o][&o] Greit at du er glad i katter altså, men halloooooo...[:o]

NEEEI! An va jo søøøt!!

Se kor lei seg an blir når dåke seie sånt..[:(] Dakar pusen..[:(][:(]

Søt?!
Den er jo faktisk ikke søt.

Lei seg.. jojo... stakkars som er så stygg.

Ja altså de kattene der er rett og slett grusomme [:'(]

Syns den ser kul ut jeg![:D]

Definitivt ikke søt, men såpass stygg at det er sjarmerende. ville aldri kjøpt en sånn selv, seff, men det er fordi jeg ikke vil ha katt

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: **Turbotrusa**

æææææsj[:'(][:'(][:'(]

Jeg er glad i alle dyr, katter er supersøte, men IKKE de der [&:][:'(]

Det finnes vel søtere dyr for allergikere?? Røytefri hund, nakenhund.. gullfisk [8D]

Å kossen ser ein nakenhond ut då du? Omtrent lika naken så PUSEN! Men VOVVEN seie du ikkje stygge ting om nei.. Men den stakkars puselusken får gjennomgå[&o]

Den der var jo faen meg like støgg da[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Katter skal ha hår!!

Ser ut som en rotte[8D] Hjelpe meg,godt vi har foskjelige smaker,ellers hadde vel ikke disse kattene fått noe hjem[&:]

ORIGINAL: DivaX

ORIGINAL: Mamman til my!

Jeg er glad i alle dyr, katter er supersøte, men IKKE de der [&:][:'(]

Det finnes vel søtere dyr for allergikere?? Røytefri hund, nakenhund.. gullfisk [8D]

Å kossen ser ein nakenhond ut då du? Omtrent lika naken så PUSEN! Men VOVVEN seie du ikkje stygge ting om nei.. Men den stakkars puselusken får gjennomgå[&o]

Den der var jo faen meg like støgg da[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

koffer blir an foretrekt øve pusen då då då?? Dessuten ser an berre trist ut den og..[:(]

Blir den det?? Tror jeg ikke.. Men nå finnes det jo faktisk pene nakenhunder da...bare at de har litt hår på seg... Denne her var bare skikkelig støgg...

Kan jo skaffe seg en sånn ulldott hund sånn bicon frise eller hva det heter. De er allergivennlige.
Finnes jo også masse allergikatter man får tak i.

Aldri i verden om jeg hadde skaffa ei slik katt nei[:-]

Jeg syntes de kattene er kule og er gode og ta i siden de er varmere enn andre katter[:D]

Ikke bare bare å våkne opp etter et mareritt med denne på hodeputa....

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Katter skal ha hår!!

Da skal menneske og, men da e nå flust me skalla folk forda! (å nei, eg meine IKKJE folk så mista hår av grunna som kreft å andre sjukdomma)..

Samenligner du gubben min med den stygge katta der eller? Noen mennesker mister håret sitt, andre ikke. Mange mannfolk gjør det. Det går ikke an å samenligne en stygg hårløs katt med et menneske som ikke har hår på hodet. Du drar det for langt.[&:][8|]

synst de pusene er tøffe jeg[8D]ikke vakkre,men fin -stygg. Kunne lett hatt en sånn[:)][:)]

ORIGINAL: Astrone Laluna

synst de pusene er tøffe jeg[8D]ikke vakkre,men fin -stygg. Kunne lett hatt en sånn[:)][:)]

[:)]

Back
Topp