Sexy yrke

Politi eller brannmann.. Evt. advokat. Av en eller annen grunn... 

Body guard! I dress med mørke solbriller, ikke sånn kjempepingle, gjerne med frakk. 

*SIKL*

Ellers; Mannen min i dress <3<3<3<3<3

Jmd skrev:
Mest sexy er sånn som min mann <3
Trailersjåfør (NEI han er ikke feit og lat! Langt der i fra!) Slank, sterk og flott!
En skikkelig flott mann som driver med store kjøretøy/maskiner.
(Sånn typisk anleggsbransjen ol.)
Når han er hjemme jobber han på gården, alltid med verktøy i hånda.
Elsker å jobbe og har alltid tusen prosjekter på gang.(ekkleste jeg vet er sofagriser)

Liker ikke sofagriser jeg heller, men jeg har ikke noe i mot å legge meg på sofaen om kveldene og slappe med kjæresten heller (Når jeg har en) Ekse er også trailersjåfør og tente meg som et stearinlys.. men det var før han ble et dasslokk. Jeg hater militæruniformer og har et svært anstrengt forhold til politiuniformer. Men jeg kan ikke for at jeg blir litt slevete når jeg ser en mann i brannmannuniform :p Hadde mange av dem der hvor jeg jobbet før. Flørtete var dem også :p Og en av dem lignet på Morten harket *sikle*

Når jeg møtte min mann jobbet han som sjef for en salgsavdeling.. I dress, maskulin og kan virkelig snakke for seg.. Smeeeeeelt.. Han ble fort min.. Hehe <3 >

nr2ivente<3 skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

nr2ivente<3 skrev:
Kokk <3

Jeg er kokk,og har ennå ikke jobbet med noen flotte mannekokker....

da har du vært uheldig.. har møtt flere nydelige kokker!
Kansje spesiellt mannen min da ;)

Tenker det har noe med smaken å gjøre jeg :) Har vært utdannet kokk i snart ni år, og synes heller ikke det er noe videre sexy. Kommer helt an på hva man liker :)

Siden to av eksene mine var elektrikere, og mannen min er elektriker så sier det vel det meste om hva jeg syns om den saken

Back
Topp