Sexy yrke

Mest sexy er sånn som min mann <3
Trailersjåfør (NEI han er ikke feit og lat! Langt der i fra!) Slank, sterk og flott!
En skikkelig flott mann som driver med store kjøretøy/maskiner.
(Sånn typisk anleggsbransjen ol.)
Når han er hjemme jobber han på gården, alltid med verktøy i hånda.
Elsker å jobbe og har alltid tusen prosjekter på gang.(ekkleste jeg vet er sofagriser)

Kommer mannen min hjem luktende av diesel og olje, skikken på hendene, "ryge" han ganske fortemoticon  (så mæ seie hær på jæren )

kiropraktoren min er ikke så ille da.. *host*

men brannmenn er jo heite...

og menn i dress... som i tillegg lukter godt... *sukk* Hadde bare gubben giddi å dratt på seg ei skjorte litt oftere enn han gjør nå, så....

Jeg er svak for uniformer.. Politi, brannmann, pilot, militær... 
På en god andreplass kommer arbeidstøy á la mekanikere, snekkere o.l. 

Åh, politi!! Nesten så jeg har lyst å slenge meg på en å tørrpule leggen bare pga uniformen.

*Hera* skrev:
Snekker kanskje. I alle fall håndverker.

mmmmmhm!! Ett eller annet handy som innebærer arbeidsbukse, bar overkropp og svette :P

Noe militært, høyt oppe. Eller pilot? Ellers en milliardær forretningsmann i dress!

Gjerne George Clooney i pilotuniform! haha

nr2ivente<3 skrev:
Kokk <3

Jeg er kokk,og har ennå ikke jobbet med noen flotte mannekokker....

I mine auge: bonde!<3
Allsidig yrke, som krev at ein er handyman;) Ein må(bør) vere både snekkar, skogsarbeidar og alt mulegmann.

Dessuten så er det det eg skal bli sjølv, så det å sjå ein mann(serleg min kjære) i arbeidskle, som ikkje er redd for å ta i eit tak eller å handere møkk, er noko av det mest sexy eg kan sjå:)
Men når min kjære står i kjeledres, mjølkar og luktar fjøs, eller når han skuflar møkk, så har han vanskeleg for å tru meg når eg seier det til han:P (Hihi, anna er kanskje ikkje å vente av ein bygut;P)

*Snuppo+1+1* skrev:

nr2ivente<3 skrev:
Kokk <3

Jeg er kokk,og har ennå ikke jobbet med noen flotte mannekokker....

da har du vært uheldig.. har møtt flere nydelige kokker!
Kansje spesiellt mannen min da ;)

Jeg går motstrøms jeg, selv om jeg har en håndtverker i hus. Ser bra ut, for all del. Men ingenting er så tiltalende som skarpe menn med mye hjerne, uansett hva de har på seg. Men akademikere, politikere og samfunnstopper er jo gjerne kledd i dress, noe jeg egentlig ikke syns er så pent. Så kanskje jeg likevel må si blikkenslager, siden han tross alt også SER bra ut...?

fotballspiller 

Tweak skrev:
En mann som kommer hjem og lukter av jobben sin er sexy i mine øyne!

Som da mannen min var tømrer og kom hjem luktende av furu eller nå når han kommer hjem luktende av metall og sånn mekanikk-lukt. Ah, herlig!

Hadde han bare villet jobbe i bar overkropp her hjemme

Ikke hvis han jobber på et gatekjøkken :p Da lukter det nok ikke så sexy!

brannmann, så klart! blir helt lost hvergnag jeg ser de! synes det er så flaut, men kan ikke noe for det :P haha

Back
Topp