Sexlyst?

Dårlig nå, men blir nok bedre andre trimester

Dårlig, ja. Jeg har litt dårlig samvittighet, men vet det vil bedre seg. Og det er for en god sak å være kjedelig og i dårlig form disse ukene..

Lyst på hva, sa du?????? Nei, den er helt borte, dessverre. Men det blir nok bedre etter hvert :) Det er en tid for alt!

Dårlig, ja. Jeg har litt dårlig samvittighet, men vet det vil bedre seg. Og det er for en god sak å være kjedelig og i dårlig form disse ukene..

Kjenner selv på den dårlige samvittigheten. Samboeren er kjempe grei og sier det går greit, men jeg vet jo at han holder på å gå på veggene og hinter forsiktig hver dag.. :(

Jeg synes ikke dere skal ha dårlig samvittighet ovenfor partnerne. De får bite det i seg, eventuelt ordne opp på egenhånd. Det er tross alt for en periode i livet, og lysten skal være til stede for begge.

Sånn passe. Er ikke jeg som pusher for action, men blir med om han vil.

Lysten er absolutt der! Spesielt siste 2 ukene har det vært mye action..Men det går vel opp og ned :-)

Litt til og fra siden jeg ofte er helt utmattet

Ca sånn som før her.
Men merker vi begge holder litt tilbake før vi vet at alt er bra:angelic:

Var veldig lysten helt i begynnelsen og tok vel faktisk initiativ en av de første ukene etter positiv test. Problemet er at jeg blir så kvalm og dårlig etterpå at lysten har blitt kraftig påvirket av erfaringene :hilarious:

Back
Topp