Mamma til snart 6:)
Betatt av forumet
må bare spørre hvordan er sexlysten deres under graviditeten? mer eller mindre lyst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig har den vært mindre.. Vært veldig dårlig form, då bare fristet å sove. Vi har bare hatt sex 2 ganger etter pos test.. Hva med deg?
Er bedre;-)
Men noen ganger har jeg lyst men trøttheten vinner..
Jobber natt, så de nettene jeg sover hjemme,må nytes![]()
her har jeg vært mye dårlig, så har ikke orket samleie.. Men prøver og være flink til og kose på han og være intim på andre måterikke alltid like lett, og synes synd på mannen..,
Merket at jeg har litt mindre lyst, men håper at dette går over...
Har ikke like ofte lyst, men når jeg først har lyst - tenner jeg skikkelig! Så merker at tenningsnivået er sterkere og orgasmene sterkere. Vi pleide å ha sex 3-4 ganger i uka. Etter graviditeten har det blitt 1-2 ganger i uka. Men da alså (om mulig!;-)) ennå bedre sex.
Lysten er bedre. Men på grunn av sykdom har det ikke blitt mange gangene siste månedene til min fortvilelse. Håper å ta det igjen når han er frisk![]()
Mindre.. Men det er nok like mye pga storebror er syk som at jeg er gravid. Lite overskudd.