sexlyst?

Foreløpig har den vært mindre.. Vært veldig dårlig form, då bare fristet å sove. Vi har bare hatt sex 2 ganger etter pos test.. Hva med deg?

Den er som før :)

Er bedre;-)
Men noen ganger har jeg lyst men trøttheten vinner..
Jobber natt, så de nettene jeg sover hjemme,må nytes:-)

Ønsket og lysten er der, men tiden og energien strekker ikke til, og med mye stress de siste månedene har gjort at vi ikke har så ofte som vi begge skulle ønsket.. Er vel kanskje tre ganger i uka nå ca. Normalen for oss er nok fem ganger i uka, så tre føler ikke bra nok. Vi er enige om at det er noe vi må prioritere da :)

Dessverre gått kraftig ned pga kvalme og konstant trøtthet. Men innimellom glimter jeg til :-D håper det blir bedre snart for savner veldig og være intim med han kjekkasen min ;-)

her har jeg vært mye dårlig, så har ikke orket samleie.. Men prøver og være flink til og kose på han og være intim på andre måter:) ikke alltid like lett, og synes synd på mannen..,

Lysten er bedre. Men på grunn av sykdom har det ikke blitt mange gangene siste månedene til min fortvilelse. Håper å ta det igjen når han er frisk ;)

Mindre.. Men det er nok like mye pga storebror er syk som at jeg er gravid. Lite overskudd.

Har ikke like ofte lyst, men når jeg først har lyst - tenner jeg skikkelig! Så merker at tenningsnivået er sterkere og orgasmene sterkere. Vi pleide å ha sex 3-4 ganger i uka. Etter graviditeten har det blitt 1-2 ganger i uka. Men da alså (om mulig!;-)) ennå bedre sex.

her har jeg vært mye dårlig, så har ikke orket samleie.. Men prøver og være flink til og kose på han og være intim på andre måter:) ikke alltid like lett, og synes synd på mannen..,

det kan være det kommer seg ettervært:) det er ikke synd på han sånn sett det er din kropp å det er du som må føle deg frem til va du har lyst til å det er mange mulige måter å være intim på.

Har ikke like ofte lyst, men når jeg først har lyst - tenner jeg skikkelig! Så merker at tenningsnivået er sterkere og orgasmene sterkere. Vi pleide å ha sex 3-4 ganger i uka. Etter graviditeten har det blitt 1-2 ganger i uka. Men da alså (om mulig!;-)) ennå bedre sex.

det er rart det der at man tenner fortere og har utrulig mye bedre orgasmer helt merkelig egentlig.

Back
Topp