sexlyst?

Ønsket og lysten er der, men tiden og energien strekker ikke til, og med mye stress de siste månedene har gjort at vi ikke har så ofte som vi begge skulle ønsket.. Er vel kanskje tre ganger i uka nå ca. Normalen for oss er nok fem ganger i uka, så tre føler ikke bra nok. Vi er enige om at det er noe vi må prioritere da :)

så lenge dere er enige om d så er d bra, hadde vært verre vest det hadde blitt krangel over at man ikke har så ofte som man hadde ønsket.

Ikkeeksisterende!! Vi har hatt sex to ganger på 7 uker. Jeg spyr nesten av tanken på sex! Hahahah!! Stakkars mann!! Men han var vel forberedt! De to gangene vi har hatt oss har det vært på dagen når jeg er tålig grei i formen, ungene foran tven med litt snack ;) Jeg har vært ekstremt kvalm siden uke 4 og nå når kvalmen begynner å gi seg litt er det ryggen og hodet som verker.

Med #1 hadde jeg mer lyst til tider, men ble avvist av en mann som var redd for å ha sex siden jeg var gravid. Det gjorde ikke godt! Så han ødela mye for seg da...

Her i huset er 1 gang i uken før svangerskap greit antall da... så det er jo litt forskjell på oss fra før og :)

Mer lyst, var veldig lav etter forrige fødsel når jeg drev å ammet...

Mindre lyst denne gangen.

Første svangerskapet hadde jeg 10 ganger så mer sexlyst.

Får håpe at det blir bedre etterhvert.

Ikkeeksisterende!! Vi har hatt sex to ganger på 7 uker. Jeg spyr nesten av tanken på sex! Hahahah!! Stakkars mann!! Men han var vel forberedt! De to gangene vi har hatt oss har det vært på dagen når jeg er tålig grei i formen, ungene foran tven med litt snack ;) Jeg har vært ekstremt kvalm siden uke 4 og nå når kvalmen begynner å gi seg litt er det ryggen og hodet som verker.

Med #1 hadde jeg mer lyst til tider, men ble avvist av en mann som var redd for å ha sex siden jeg var gravid. Det gjorde ikke godt! Så han ødela mye for seg da...

Her i huset er 1 gang i uken før svangerskap greit antall da... så det er jo litt forskjell på oss fra før og :)

uff da, kan hende det blir bedre etterkvært, enkelte mannfolk er jo redd for å ha sex også under et svangerskap selv om det er helt naturlig å ikke skadelig men noen tenker at de kan skade barnet eller at de stanger mot barnets hode , menn er noen merkelige skapninger til tider.

det er merkelig egentlig at det skulle bli mindre når du ammet men kroppen reagerer jo forskjellig også.
Kan jo i grunn være tiden etter fødsel også.. Men puppen er en erogen sone for meg og jeg likte ikke at de ble tatt på når mini hang i de hele dagen.. Gikk seg til etter 1 år eller noe..

fins ikke lyst, men nå er mannen borte hele tiden på havet og da, meeeen er så kvalm hele tiden og så da blir det litt kjedelig, går bare å brekker meg hele døgnet:p

Kan jo i grunn være tiden etter fødsel også.. Men puppen er en erogen sone for meg og jeg likte ikke at de ble tatt på når mini hang i de hele dagen.. Gikk seg til etter 1 år eller noe..

ja det der har jeg merket selv også syntes en stund det var litt ekkelt ¨å skulle bli befølt over brystene den tiden mens jeg også ammet.

uff da, kan hende det blir bedre etterkvært, enkelte mannfolk er jo redd for å ha sex også under et svangerskap selv om det er helt naturlig å ikke skadelig men noen tenker at de kan skade barnet eller at de stanger mot barnets hode , menn er noen merkelige skapninger til tider.

Han har jo heldigvis lært litt i årene som har gått ;) Det har nok ikke så mye å gjøre med at jeg ikke vil ha sex nå... men jeg føler meg jo som en hval, lagt på meg 6 kilo og kvalm fra skamben til strupehodet ;) Kunne nesten ikke tenkt med noe verre enn å drive å humpe rundt nå ;) :P

Absolutt der! Men e ofte for trøtt om vi venter for lenge før vi legger oss. Lenge leve morgensex!!:P

Uff, i fare for og bli stemplet som veldig kinky nå så spør jeg fordiom.. Hvordan er det med sexleketøy i svangerskapet? :oops: Tenker da på vibratorer som kiler klitoris :rolleyes:

Tror d går helt greit... Noen mener å putte tung inn i vagina kan være uheldig... Men d synes jeg høres underlig ut.. Hva er forskjell på d og mannens? Og hva m den dingsen de putter inn på innvendig ul? :D

Tror d går helt greit... Noen mener å putte tung inn i vagina kan være uheldig... Men d synes jeg høres underlig ut.. Hva er forskjell på d og mannens? Og hva m den dingsen de putter inn på innvendig ul? :D

har og hørt det men ikke selve tingen, men at vibrasjonen ikke er bra, :p ikke vet jeg :p

Back
Topp