Sexlyst?

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Hvordan er det med sexlysten deres for tiden? Jeg har mistet hele lysten, kan virkelig gå flere uker uten sengekos og være fornøyd med det. Til mannens store forargelse såklart!

Spørsmålet er: Kommer lysten tilbake? Når? Savner jo nærhet med mannen min (som jeg faktisk kan nyte) :hug003

Hvordan er det med sexlysten deres for tiden? Jeg har mistet hele lysten, kan virkelig gå flere uker uten sengekos og være fornøyd med det. Til mannens store forargelse såklart!

Spørsmålet er: Kommer lysten tilbake? Når? Savner jo nærhet med mannen min (som jeg faktisk kan nyte) :hug003
Tja, den er vel ikke borte akkurat :P Men jeg tør kke noe som helst, livredd for å fremprovosere forsterdød :P veldig teit tankegang ja, men det er nå bare sånn jeg tenker da :P også til mannens store frustrasjon :P

Tja, den er vel ikke borte akkurat :p Men jeg tør kke noe som helst, livredd for å fremprovosere forsterdød :p veldig teit tankegang ja, men det er nå bare sånn jeg tenker da :p også til mannens store frustrasjon :p

Ja kanskje jeg innerst inne egentlig er bekymret for det. Ikke vet jeg. Men lyst har jeg ikke. Og det er frustrerende.. :mad:

Sexlysten er på topp. Men meldt pass noen kvelder pga trøtthet. Nå siste uka har vi vært forsiktige pga blødningene forrige uke.

Lysten er vel forsåvidt tilstede her, men energien er fraværende, vil bare sove jeg :p Så er særdeles sjelden det blir noe action...

Har vært veldig dårlig nå da. Så ingenting siden september :p
Lysten er forøvrig fraværende.

Har vært veldig dårlig nå da. Så ingenting siden september :p
Lysten er forøvrig fraværende.
Det er lenge!!! Hvordan takler du og mannen det? Her er lysta god. I forrige graviditet ble jeg som 16 år igjen ;) håper på det denne gangen også. Dette svangerskapet har inneholdt mye kvalme, oppkast og trøtthet så det setter jo en liten demper.

Det er lenge!!! Hvordan takler du og mannen det? Her er lysta god. I forrige graviditet ble jeg som 16 år igjen ;) håper på det denne gangen også. Dette svangerskapet har inneholdt mye kvalme, oppkast og trøtthet så det setter jo en liten demper.

Det takler vi begge veldig fint ;) Har omtrent vært pleietrengende fram til forrige uke. Er jo ikke i form til å hverken vaske håret eller barbere leggene så ofte det burde, så skjønner godt han ikke er så ivrig heller :p Haha

Det takler vi begge veldig fint ;) Har omtrent vært pleietrengende fram til forrige uke. Er jo ikke i form til å hverken vaske håret eller barbere leggene så ofte det burde, så skjønner godt han ikke er så ivrig heller :p Haha
Hehe jeg skjønner :p håper formen din kan bli bedre snart. Har lest en del fra deg og forstår du har hatt en ordentlig hard start på svangerskapet ❤️

Lysten er ikke tilstede for tiden. Her er det hosting, feber, snørr og såre halser som har stått i fokus et par uker :/ når vi er friske er lysten helt grei, litt mindre enn vanlig for jeg er redd for å blø ..

Mistet lysten i første svangerskap og syns den har vært mer eller mindre borte siden da. Har gått måneder mellom hver gang her. Nå derimot, etter at kvalmen ga seg i uke 10, har den vært på TOPP! Kan ikke huske det har vært sånn, ha ha. Min kjære er helt forundret og holder ikke helt tritt :p

Mitt største problem er at når jeg legger meg, så sovner jeg :p prøver derfor å være kreative på tidspunkt, men det blir naturlig nok litt mindre! Håper jeg får energien tilbake, så jeg blir litt mer munter og våken :D

Sexlysten har forsvunnet helt, jeg orker ikke tanken selvom jeg savner nœrheten. Vi har ikke hatt sex en eneste gang etter positiv test :oops: Håper virkelig det snur snart..

Vi har ikke hatt sex siden jeg fant ut jeg er gravid. Dette er ikke bra for fosteret og kan føre til SA som jeg er så livredd for. Kos klarer jeg å fikse for mannen min, men ingen "ordentlig" sex ila svangerskapet mitt..

Vi har ikke hatt sex siden jeg fant ut jeg er gravid. Dette er ikke bra for fosteret og kan føre til SA som jeg er så livredd for. Kos klarer jeg å fikse for mannen min, men ingen "ordentlig" sex ila svangerskapet mitt..
Øh? Dette gjelder ikke for normale svangerskap.. Så da må det være noe sykdom/skade inne i bildet tenker jeg? Eller er det bare uvitenhet

Sexlysten er blitt dårligere her i gården også, men ikke helt fraværende. Men merker jeg trenger mer "oppvarming" enn tidligere, at jeg sjelden tar initiativ til sex nå, samt at vi må eksperimentere mer med tidspunktene (sovner med en gang jeg treffer puta).
Men hører jo om de som får mye større sexlyst enn vanlig også, det hadde hvert gøy om det skjedde :D

Back
Topp