Sexlyst. Økt eller minsket?:o

i begynnelsen var den økt. Er fortsatt kåt, men har ikke lyst til å ha sex med kjæresten, har hatt så mye konflikten nå av forskjellige grunner, så er det som stopper meg!

Forrige svangerskap var det daglig sex frem til riene begynte x)

Økt denne gangen for oss begge. Sist svangerskap ville ikke gubben fordi han ikke likte tanken på at babyen var "tilstedeværende", men det har han visst kommet over ;)

Her har jeg lyst, men han vil ikke. .magen er på mange måter også i veien. Han føler han dulter borti hehe. Men frem til ca 7-7,5 mnd har det vært daglig kanskje. .som før
Gleder meg veldig til å få tilbake kroppen min!

Både og egentlig!! Var en del kvalm i starten, men det stoppet ikke lysten;) noen ganger har jeg ekstremt mye lyst, andre ganger bare litt.. Med tanke på hvordan lysten var før jeg ble gravid er den vel så og si det samme (men bikker over på økt lyst) :) var samboeren min som ikke ville så mye i starten, før vi hadde vært hos lege, fordi han var redd for at kunne ødelegge noe/miste barnet..

En annen ting er jo at det er litt koseligere nå!! Ble litt mye intens prøving på slutten før vi fikk til å bli gravid:)

stortsett det samme, men mannen er allt for redd for å skade baby til å gjøre noe, å ja han har fått beskjed om at det ikke er farlig av legen min ;)

Minket veldig til å begynne med. Da hadde vi sex med 2-3 ukers mellomrom. Tror også vi var litt "lei" begge to, etter måneder med prøving og planlagt sex...

Nå er lysten tilbake til slik den var før, men pga økt søvnbehov, bekkenplager og ustabile hormoner blir det ikke veldig ofte likevel :) Men når vi først har sex har vi det veldig fint! Mye bedre enn da vi prøvde å bli gravide! Tror vi begge to nyter at vi nå kan ha sex når vi vil uten å måtte sjekke kalenderen ;)

Back
Topp