Sexlyst. Økt eller minsket?:o

HøstGlede<3

Forelsket i forumet
Kanskje litt intimt spørsmål, men etter dere ble gravid, føler dere at sexlysten har økt, minket eller holdt seg slik den var?:-)

I hoveddelen av tiden har den økt i for meg, men er en del trøttere så det ekke vits å komme å prøve på noe om jeg er trøttis ^^, haha

nå er det vell 2uker uten, sykt kvalm og ikke i form. men før det var det mer sex enn før svangerskapet :p

Sank i starten pga kvalme og trøtthet, føler den er økende nå, men samtidig kanskje litt mer hormonell nå så skal så lite til før jeg enten blir lei meg eller sint, og da er det ikke vits å prøve seg.. Hehe :-) men generelt økende i disse dager ;-)

Etter 3 år uten noe sexlyst, vil jeg si den har økt. Men trur ikke det er pga sv, heller pga jeg har slutta på prevensjonen som tok vekk alt.

Økt, har sex hver dag (noen ganger flere ganger om dagen), elsker den nærheten vi får, både før under og etter, og har av en eller annen grunn økt behov for den nærheten nå :) har en del kynnere ettepå, litt ubehagelig, men det går :)

Økt når jeg vet han ikke har mulighet, ingen når jeg vet han har lyst... Tror underbevisstheten straffer han :-p

Har lyst, men er så trøtt og hormonell at det blir det fint lite av :P Nå har vi vel gått to uker uten, og det er sjeldent for oss...
Når jeg først er opplagt og klar for action, kommer mannen seint hjem, og da har jeg sovna...haha..ond sirkel det der :P

Minsket veldig i forrige sv.skap, men økt veldig i dette sv.skapet :)

Sank i starten pga kvalme og trøtthet, føler den er økende nå, men samtidig kanskje litt mer hormonell nå så skal så lite til før jeg enten blir lei meg eller sint, og da er det ikke vits å prøve seg.. Hehe :-) men generelt økende i disse dager ;-)
Her er det slik også :p

Med mer energi så kom jammen lysta, og vel så det, tilbake :D

Den har helt klart økt, merker at samboeren liker at jeg er gravid, noe som gjør at jeg og før mer lyst :)

Først ingen lyst, pga redsel for og miste... Nå har jeg VELDIG lyst hele tiden... Her er det faktisk mannen som setter en stopper for det, han tør ikke fordi han er redd for at jeg skal miste, eller at jeg skal få vondt pga bekkenet... Litt fornærma på han ;) -er ikke vant til og måtte "trygle" for og si det sånn :D :P

Back
Topp