Sexlivet...

Bebeh90

Flørter med forumet
Nå er jeg førstegangsfødende, og er litt nysgjerrig hvordan dette fungerer for dere andre?
Jeg jobber mer enn 100% og er dødssliten etter jobb, og orker ikke dette med sex på toppen av det.
Samt at jeg føler det er underlig og skulle ha sex med mannen, og han synes og det er litt rart. Vi
tenker litt mye på at det er et barn der. Så begge sliter med å få noe utav denne sexen:laughing001

Vi har gått fra å ha et aktivt sexliv til at det bare er ork og rart. Trodde andre trimesteret skulle tilsvare frodig sexliv:laughing002

Er det noen her som har noen tips?

(Er i uke 21, om det har noe og si)

Andregangs. Sex er ingen problem :wacky:
Lyst på topp hos begge

Anbefaler å høre på podcasten jeg legger ved bilde av.

Er et vanskelig å sårt tema d der. Selv har jeg høy sexlyst, men orker ikke ha meg med mannen. Haha off, hørtes ikke noe greit ut. Denne gang som sist svangerskap klarer jeg ikke lukta av han :bag: Å d er hormonelt. Så har jeg mye vondt i bekkenet og sex vil gjøre d værre i minst et par dager. Så har vi disse kynnerene jeg får etterpå som er plagsomme, får nok kynnere ellers liksom. Så føler jeg meg absolutt ikke attraktiv, hjelper ikke på...

D er helt trygt å ha sex i svangerskapet med mindre du har fått beskjed av lege/jordmor om noe annet. Men en skal ha overskudd til d og. Men så er d egentlig ganske viktig å, med nærhet, en kan ha nærhet på andre måte enn penetrerende sex. Viktig dere snakker om det sammen.

Screenshot_20190404-204140_Acast.jpg

Sist svangerskap så blødde jeg mye i begynnelsen, derfor ble det ikke noe på mannen de første 12 ukene... Så etter det var bare ikke lysten der... Stakkar kar... Heldigvis har det tatt seg opp litt nå, og det er iallfall ikke helt tørke :P Går litt i rykk og napp. Har oppdaget at det er veldig greit å "ofre" seg og bli med på leken tross at man er trøtt og sliten, for det er jo veldig fint og godt når man er i det (selvom det er tiltak å komme i gang). For oss har det funka og slå det sammen ed andre hverdagslige ting som f.eks å dusje. Da er det fort gjort, deilig, alle blir fornøye og man sover godt etterpå ;)

Sist svangerskap så blødde jeg mye i begynnelsen, derfor ble det ikke noe på mannen de første 12 ukene... Så etter det var bare ikke lysten der... Stakkar kar... Heldigvis har det tatt seg opp litt nå, og det er iallfall ikke helt tørke :p Går litt i rykk og napp. Har oppdaget at det er veldig greit å "ofre" seg og bli med på leken tross at man er trøtt og sliten, for det er jo veldig fint og godt når man er i det (selvom det er tiltak å komme i gang). For oss har det funka og slå det sammen ed andre hverdagslige ting som f.eks å dusje. Da er det fort gjort, deilig, alle blir fornøye og man sover godt etterpå ;)

Jeg klarte jo sist og si «Jaja, vi får vel bare få det overstått da» :laughing002 Begge lo godt da.
Merker jo begge sliter litt sånn sett pga vi synes det er rart alt sammen. Selvom vi vet det ikke er farlig.

Vi klarer jo og å si helt vittige ting til hverandre som ødelegger stemninga:laughing001 Vi får vel bare prøve bli flinkere sammen, og være kjærlig ellers og(noe vi er veldig gode på):dance011:Heartbigred

Det har blitt svært lite sex for oss. Jeg har vært ganske dårlig i dette svangerskapet, så lysten ble helt borte. Nå er jeg enten for sliten/har for vondt, eller så vil jeg bare ikke og orker ikke at han tar på meg. Kan nok telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex de siste 20 ukene. Trist, men sånn er det nå og forhåpentligvis bare en periode vi må gjennom nå. Han er veldig forståelsesfull og skjønner hvorfor.

Er ofte for sliten og lysten min er ikke særlig stor når jeg har vært på jobb, nogle ganger går der nogle uker i mellem - men vi begge to også synes det er litt rart, og tenker mye på baby er der, haha :hilarious:- kan ødelægge stemningen litt, men er glad for mannen er veldig forståelsesfull da! :)

Har sjelden og aldri sex mer, det e helt dødt :dead: Og her e det gubben det står på, ikke meg. Ikke det at jeg prøver heller da.
Kan få mange rare tanker av det til tider :wtf:

Det har vært ganske dødt i svangerskapet. Mest fordi jeg har blødd litt innimellom, og vært litt redd for å provosere frem mer. Håper det går seg til, for vi savner det nok begge to :)

Dødt akkurat nå. Men så skrur mannen bil selv og av 4 biler så er kun en eu godkjent og lovlig på veien. Så han har ikke bil, og derfor er han i garasjen til etter at jeg har lagt meg. Gleder meg til den bilen er ferdig.

Ikke så mye her heller de siste ukene! Vært regelmessig fram til da. Er nok begge to. Jeg gidder altså ingenting annet enn doggystyle (haha elsker tmi), så skjønner at han syns det blir kjedelig i lengden!

Back
Topp