Nå er jeg førstegangsfødende, og er litt nysgjerrig hvordan dette fungerer for dere andre?
Jeg jobber mer enn 100% og er dødssliten etter jobb, og orker ikke dette med sex på toppen av det.
Samt at jeg føler det er underlig og skulle ha sex med mannen, og han synes og det er litt rart. Vi
tenker litt mye på at det er et barn der. Så begge sliter med å få noe utav denne sexen
Vi har gått fra å ha et aktivt sexliv til at det bare er ork og rart. Trodde andre trimesteret skulle tilsvare frodig sexliv
Er det noen her som har noen tips?
(Er i uke 21, om det har noe og si)
Jeg jobber mer enn 100% og er dødssliten etter jobb, og orker ikke dette med sex på toppen av det.
Samt at jeg føler det er underlig og skulle ha sex med mannen, og han synes og det er litt rart. Vi
tenker litt mye på at det er et barn der. Så begge sliter med å få noe utav denne sexen

Vi har gått fra å ha et aktivt sexliv til at det bare er ork og rart. Trodde andre trimesteret skulle tilsvare frodig sexliv

Er det noen her som har noen tips?
(Er i uke 21, om det har noe og si)

Å d er hormonelt. Så har jeg mye vondt i bekkenet og sex vil gjøre d værre i minst et par dager. Så har vi disse kynnerene jeg får etterpå som er plagsomme, får nok kynnere ellers liksom. Så føler jeg meg absolutt ikke attraktiv, hjelper ikke på...

- kan ødelægge stemningen litt, men er glad for mannen er veldig forståelsesfull da!
Og her e det gubben det står på, ikke meg. Ikke det at jeg prøver heller da.