Sex...

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
nå var jeg på UL for 2 dager siden. Og det som slo meg når de hadde den innvendige ul staven inni der va at de treffe jo rett i ungen. Og så tenkte eg at når vi har sex må jo vi gjera da samma :woot: kan da ikkje væra skadelig då? Eg blei litt skeptisk til sex etterpå, livredd for å skade ungen.

Hva tenker dåke?
 
Hei. Jeg skjønner godt at du synes sex i svangerskapet kan være skummelt. Men det er helt trygt.
Fosteret ligger trygt inne i livmoren, omgitt av fostervann, fosterhinner og livmor. Livmorhalsen er lukket med en slimpropp, slik at ingenting når inn til barnet gjennom skjeden.
Du kan lese mer om sex i svangerskapet her.

Skulle du være usikker eller beskymret, så ta kontakt med JM, de er flinke på sånt ;)
 
Sex for min del har faktisk blitt bedre etter en graviditet. Nettopp fordi vi ikke har det presset på oss med at vi ikke blir gravide, men nå som vi endelig er gravide klarer jeg å slappe av mye bedre!
Fosteret er godt beskyttet, så ingen fare, ha sex og nyt det! Prøv dere gjerne frem for hva dere syns er best og er mest komfortable med. Jeg forstår godt din skepsis, for jeg var det selv!
 
Sex for min del har faktisk blitt bedre etter en graviditet. Nettopp fordi vi ikke har det presset på oss med at vi ikke blir gravide, men nå som vi endelig er gravide klarer jeg å slappe av mye bedre!
Fosteret er godt beskyttet, så ingen fare, ha sex og nyt det! Prøv dere gjerne frem for hva dere syns er best og er mest komfortable med. Jeg forstår godt din skepsis, for jeg var det selv!

Ja, vi har jo hatt sex etter jeg ble gravid. Men blir liggende å tenke på om da går bra. Eg hadde jo sex i de to forje svangerskapene og, men det e så lenge siden at jeg husker jo ikkje hvordan det var :hilarious:
 
Bare nyt det du . Skjønner det veldig godt og mannen har uttrykket sin bekymring om akkurat dette. Men må si meg enig med Nikketutta. Sex er bedre når jeg er gravid. Både fordi det ikke er noe stress knyttet til det og fordi jeg synes jeg kjenner alt så mye bedre :smiley-ashamed008
 
Bare nyt det du . Skjønner det veldig godt og mannen har uttrykket sin bekymring om akkurat dette. Men må si meg enig med Nikketutta. Sex er bedre når jeg er gravid. Både fordi det ikke er noe stress knyttet til det og fordi jeg synes jeg kjenner alt så mye bedre :smiley-ashamed008

Ja, følelsen er bedre :) men begynner å ligge å kjenne etter om da e «farlig» :hilarious: håpløst. :joyful:
 
Heldigvis langt inn til spirene våre. Og tenk så mange lag det er mellom dem og oss.
Vi får bare nyte dagene nå til det kommer en mage i veien så tvinger oss til å bli kreative.
 
Ikke farlig med sex! Men sexlysten her en noe annet, ikke slik som det var tidligere :angelic:
 
Back
Topp