Sex?

En tråd i 'Juli 2017' startet av emma1, 7 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. emma1 Flørter med forumet

Siden baby kom lysten vært TOTALT fraværende. Ikke har jeg lyst, ikke føler jeg at jeg har overskudd eller «tid» heller.

Er det bare meg, eller?

2. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Ikke bare deg! Alle mødre har det slik tror jeg :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Så absolutt:D

4. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Tid mangler vi!! Lysten hadde vært mer tilstede dersom jeg hadde hatt mer tid til å tenke på sex eller gjøre noe «bare oss to»

• Enig Enig x 1
  5. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Samme her.. Før jeg ble gravid hadde jeg en liten periode med lyst, men så er den borte igjen :(

6. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Sex? Hva er det? [emoji23] samboer kommer vel snart til å kjøpe seg en oppblåsbar dame eller noe [emoji23] uff. Jeg har så lite sexlyst at jeg får dårlig samvittighet. Stakkars han blir jo like frustrert som en tenåringsgutt

• Liker Liker x 1
  7. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Det er synd på de mannfolka stakkars.... [emoji23][emoji23]

• Liker Liker x 1
  8. Har gudskjelov ikke noe problem med det :)
    Så her kan det skje jevnlig ;)

9. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Sex ja... det har vel skjedd tre ganger siden nyttår:hilarious::hilarious: om jeg har lyst og overskudd en kveld, så kan jeg banne på at han sovna på sofaen for to timer siden, og om han legger opp til noe så har jeg mensen... murphys lov:hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 2
    • Liker Liker x 1

Del denne siden