Sex?

emma1

Betatt av forumet
Siden baby kom lysten vært TOTALT fraværende. Ikke har jeg lyst, ikke føler jeg at jeg har overskudd eller «tid» heller.

Er det bare meg, eller?
 
Ikke bare deg! Alle mødre har det slik tror jeg :)
 
Tid mangler vi!! Lysten hadde vært mer tilstede dersom jeg hadde hatt mer tid til å tenke på sex eller gjøre noe «bare oss to»
 
Samme her.. Før jeg ble gravid hadde jeg en liten periode med lyst, men så er den borte igjen :(
 
Sex? Hva er det? [emoji23] samboer kommer vel snart til å kjøpe seg en oppblåsbar dame eller noe [emoji23] uff. Jeg har så lite sexlyst at jeg får dårlig samvittighet. Stakkars han blir jo like frustrert som en tenåringsgutt
 
Sex? Hva er det? [emoji23] samboer kommer vel snart til å kjøpe seg en oppblåsbar dame eller noe [emoji23] uff. Jeg har så lite sexlyst at jeg får dårlig samvittighet. Stakkars han blir jo like frustrert som en tenåringsgutt

Det er synd på de mannfolka stakkars.... [emoji23][emoji23]
 
Har gudskjelov ikke noe problem med det :)
Så her kan det skje jevnlig ;)
 
Sex ja... det har vel skjedd tre ganger siden nyttår:hilarious::hilarious: om jeg har lyst og overskudd en kveld, så kan jeg banne på at han sovna på sofaen for to timer siden, og om han legger opp til noe så har jeg mensen... murphys lov:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp