Sex

Her koses det, ikke like mye som før jeg ble gravid men. Blir forhåpentligvis bedre når formen blir litt bedre også.
 
Nei. Ikke fordi jeg tror det kam gjøre noen skade, men fordi jeg vet at slimhinnene mine blør superlett, og det gir meg unødig bekymring likevel.
Dessuten bruker jeg progesteron, og det er ømt og jævlig der nede. Kombinert med trøtthet og sånn som i dag, veldig kvalm, så er det så og si ingenting som frister mindre [emoji85]

Dette er en periode. Det vet vi, og det går fint.
 
Det har stort sett gått fint, men nå sist på 8+0, begynte jeg å blø... frisk blod rett etter sex, ikke mye men nok til at det føles ubehagelig. Det stoppet med en gang og kom bare ut noen brune rester dagen etter...
Selvom man hører det er vanlig og ikke farlig blir jeg bekymra nok til at lysten blir borte...
 
Ikke hatt siden dagen før vi fant ut at jeg var gravid:)
I desember begynte jeg og blø etter første samleie vi hadde etter vi fant ut om graviditeten. Vi hadde drøyd det litt pga formen min.
Begynte å blø, og det bare fortsatte å blø og endte i sa dagen etterpå.
Sikkert bare en utrolig kjip tilfeldighet.. men vi er derfor begge litt redde denne gangen, og venter til etter uke 12:)

Sliter også med enormt mye kvalme og slikt, så formen er absolutt ikke i sexmodus..:/
 
Vi har sex ca en gang i uken. Har veldig opp og ned, i blant gjør det vondt osv.
Vi bruker jordnøttolje som litt «startkabler» da slår man tross alt to fluer i en smekk[emoji16]
 
Orker ikke. Sovner kl 19 noen kvelder.

Ville ikke gjort noe annerledes enn vanlig men kanskje kjøpt nytt glidemiddel som er ekstra skånsomt...
 
Har en mann som er redd for å skade lille frøet vårt som han kaller det. Så null sex her, men mye nærhet og kos.Det kommer seg vel :)
 
Her er det null sex! Jeg har som nevnt i andre innlegg her, litt brun utflod, som gjør meg litt ekstra bekymret for og ha sex, men når det gir seg så kan det henne vi prøver oss:) vi har mistet to ganger før så nå er vi forsiktige med alt. Er forsåvidt altfor trøtt og kvalm til og holde på med sånne aktiviteter [emoji12][emoji12]
 
En gang siden spiren ble laget i mars[emoji87] er ikke bekymret, men har null lyst[emoji15] heldigvis er samboeren forståelsesfull og når jeg er så trøtt og sliten frister det ikke han heller[emoji12]
 
Frister lite her og, formen er dårlig og energien på bånn. Mannen har litt vanskeligere for å forstå det da, siden vi gikk fra daglig aktivitet til 0 [emoji23]
 
Back
Topp