Sex

~ Cathrine ~

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Har dere sex som vanlig? :rolleyes:
Vi har ikke hatt sex siden lille prikken ble laget :p
Er så redd for å gjøre noe gale hehe.. har også lest om flere som har blødd etter sex og det orker jeg ikke tanken på engang :sorry:
Kan jo ikke fortsette uten noe kos.. noen råd?
 
Sist gang her er når lille ble laget her også [emoji1310] det er pga at jeg er i dårlig form, er bekymret og har konstant soppinfeksjon der nede ☹️
 
Har dere sex som vanlig? :rolleyes:
Vi har ikke hatt sex siden lille prikken ble laget [emoji14]
Er så redd for å gjøre noe gale hehe.. har også lest om flere som har blødd etter sex og det orker jeg ikke tanken på engang :sorry:
Kan jo ikke fortsette uten noe kos.. noen råd?
Jeg tenkte på å lage en liknende tråd faktisk, men flott at du tar opp temaet, for jeg tror det er ganske tabu.. Det er vel sex generelt å snakke om også..

Første gangen synes jeg var veldig merkelig. Det var ikke nytelse fra min side. Jeg var veldig stresset og tenkte ikke på annet enn at jeg var gravid og at nå går det galt.. Heldigvis har det sluppet taket, men det tok en del forsøk før jeg ble passe komfortabel.
 
Sex som vanlig her[emoji4] Dvs kanskje litt mindre enn vanlig pga formen da[emoji42] Men hatt flere ganger etter vi fant det ut. Skjønner at man er litt bekymret for det da. Har forresten ikke sett et eneste blodspor etter sex [emoji4]
 
Har dere sex som vanlig? :rolleyes:
Vi har ikke hatt sex siden lille prikken ble laget :p
Er så redd for å gjøre noe gale hehe.. har også lest om flere som har blødd etter sex og det orker jeg ikke tanken på engang :sorry:
Kan jo ikke fortsette uten noe kos.. noen råd?

Hver dag ☺️ Og eg har ikkje hatt antydning til noe rosa/brunt/rødt. Syns det er så vanskelig å gi råd her ☺️ Men mye løser seg med god kommunikasjon! Fortell hvordan du har det og hva du tenker?
 
Hatt det sikkert 3 ganger siden påske... :rolleyes:
Fra gull til null liksom, stakkars mannen i huset her :oops:

Sex er ikke farlig da, det kan egentlig ikke gjøre noe skade.. men jeg bare orker ikke, trøtt og sliten..

Men det går jo an å ha sex uten penetrering :rolleyes::D
Men har du lyst, så har du lov :)
 
Har dere sex som vanlig? :rolleyes:
Vi har ikke hatt sex siden lille prikken ble laget :p
Er så redd for å gjøre noe gale hehe.. har også lest om flere som har blødd etter sex og det orker jeg ikke tanken på engang :sorry:
Kan jo ikke fortsette uten noe kos.. noen råd?
Kos uten samleie?
 
1 mnd siden sist.. Men har virkelig ikke vært i form eller humør til noe di siste ukene.. Vi har koset oss på andre måter da :') Men er også veldig redd for at det skal føre til at jeg begynner å blø og eventuelt mister fordi om det ikke skal være farlig i utgangsponkte... Men syns det er vanskelig og legge bort den tankegangen :eek: :(
 
Hver dag ☺️ Og eg har ikkje hatt antydning til noe rosa/brunt/rødt. Syns det er så vanskelig å gi råd her ☺️ Men mye løser seg med god kommunikasjon! Fortell hvordan du har det og hva du tenker?
Hver dag? Jøss! :D ja vi prater om det. Han er heldigvis veldig forståelsesfull.
 
Ca en gang i uka, pga formen. Ikke orket rett og slett.

Er litt mer forsiktig merker jeg, og er litt usikker på om en skal få orgasme pga sammentrekninger.

Andre som kjenner på det?
 
1 mnd siden sist.. Men har virkelig ikke vært i form eller humør til noe di siste ukene.. Vi har koset oss på andre måter da :') Men er også veldig redd for at det skal føre til at jeg begynner å blø og eventuelt mister fordi om det ikke skal være farlig i utgangsponkte... Men syns det er vanskelig og legge bort den tankegangen :eek: :(
Huff. Er det lov å si at det er godt å ikke være alene om slike tullete bekymringer? :p ja har blitt litt anna kos på han iallefall..
 
Har dere sex som vanlig? :rolleyes:
Vi har ikke hatt sex siden lille prikken ble laget [emoji14]
Er så redd for å gjøre noe gale hehe.. har også lest om flere som har blødd etter sex og det orker jeg ikke tanken på engang :sorry:
Kan jo ikke fortsette uten noe kos.. noen råd?
Ikke som vanlig, betraktelig sjeldnere fordi jeg sovner ved barnetv tider og sover som en stein til neste dag [emoji85]
Har ikke hatt en eneste liten blodflekk etter samleie, og vi har ikke akkurat vært forsiktige [emoji85][emoji28]

Dere kan ikke gjøre noe galt ved å ha sex [emoji4]
Blødninger etter samleie er som oftest fra blodrike slimhinner og helt ufarlige [emoji4]
https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/
 
Huff. Er det lov å si at det er godt å ikke være alene om slike tullete bekymringer? :p ja har blitt litt anna kos på han iallefall..
Ja, det er lov! Følte en lettelse når jeg så du også hadde skrevet det! Hehe, har jo følt meg ganske teit, men har liksom ikke lyst. For om det skulle skje noe så har jeg kommer til å skyldt på det.. Så har sagt at jeg vil vente til vi har vært til legen og fått hørt at alt er bra :)
 
Sex som vanlig her[emoji4] Dvs kanskje litt mindre enn vanlig pga formen da[emoji42] Men hatt flere ganger etter vi fant det ut. Skjønner at man er litt bekymret for det da. Har forresten ikke sett et eneste blodspor etter sex [emoji4]
Litt mindre om man er dårlig er nok vanlig ja..
Godt du ikke har blødd.. synes jeg har lest det mange steder jeg.. hmm ... kanskje jeg som har hengt meg ekstra opp i det o_O
 
Ja, det er lov! Følte en lettelse når jeg så du også hadde skrevet det! Hehe, har jo følt meg ganske teit, men har liksom ikke lyst. For om det skulle skje noe så har jeg kommer til å skyldt på det.. Så har sagt at jeg vil vente til vi har vært til legen og fått hørt at alt er bra :)
Haha bra! Ja man er jo litt engstelig for at man er den eneste som tenker/føler det slik..
 
Vi har faktisk rett og slett hatt meir sex enn vi bruka til vanlig etter vi fann ut at vi va gravid. ☺️
Eg har meir lyst (har i utgangspunktet mykje lyst), og han virka for å ha fått meir lyst. Så det må jo nytast.

Eg er sjølvsagt redd for at ting skal gå gale, men akkuratt der har eg roen litt. Har sett att orgasme kan virke som en massasje på bebbisen og faktisk hjelpe til at du får det bedre under fødsel.
Og ein kan jo og trene litt bekkenbunn i akta ☺️
 
Litt mindre enn vanlig her i gården. Rett og slett pga min form. Jeg sover nesten hele tiden, haha.
 
Litt mindre fordi jeg er så trøtt. Blir vel 1-2 ganger i uken. Vi er absolutt ikke forsiktige, og har ikke vært en dråpe blod i siktet likevel.
 
Back
Topp